Hallo allemaal,
Mijn partner heeft in september een skills assessment aanvraag gedaan bij de ACS en deze is door hun eind september ontvangen. Eind februari (!!!!!) kregen we eindelijk bericht dat de gegevens zijn beoordeeld en de result letter is verstuurd. Hebben dat stelletje ******* het naar het verkeerde adres gestuurd. Het origineel zwerft dus ergens rond en het enige wat we kunnen doen blijkbaar is een kopie aanvragen wat door de DIAC weer niet wordt geaccepteerd. Antwoorden op e-mails en faxen die zijn verstuurd krijgen we niet. Onze migration consultant houdt zich een beetje op de achtergrond en zegt dat ze weinig kunnen doen.
Is er iemand die dit verhaal herkent of iemand die weet waar we hier over kunnen klagen? Een Australische consumentenbond ofzo? Ik vind dit echt schandalig namelijk. We hebben ervoor betaald en er dan toch ook recht op???
Mijn partner heeft in september een skills assessment aanvraag gedaan bij de ACS en deze is door hun eind september ontvangen. Eind februari (!!!!!) kregen we eindelijk bericht dat de gegevens zijn beoordeeld en de result letter is verstuurd. Hebben dat stelletje ******* het naar het verkeerde adres gestuurd. Het origineel zwerft dus ergens rond en het enige wat we kunnen doen blijkbaar is een kopie aanvragen wat door de DIAC weer niet wordt geaccepteerd. Antwoorden op e-mails en faxen die zijn verstuurd krijgen we niet. Onze migration consultant houdt zich een beetje op de achtergrond en zegt dat ze weinig kunnen doen.
Is er iemand die dit verhaal herkent of iemand die weet waar we hier over kunnen klagen? Een Australische consumentenbond ofzo? Ik vind dit echt schandalig namelijk. We hebben ervoor betaald en er dan toch ook recht op???