ACS

Annienke

New Member
Hallo allemaal,

Mijn partner heeft in september een skills assessment aanvraag gedaan bij de ACS en deze is door hun eind september ontvangen. Eind februari (!!!!!) kregen we eindelijk bericht dat de gegevens zijn beoordeeld en de result letter is verstuurd. Hebben dat stelletje ******* het naar het verkeerde adres gestuurd. Het origineel zwerft dus ergens rond en het enige wat we kunnen doen blijkbaar is een kopie aanvragen wat door de DIAC weer niet wordt geaccepteerd. Antwoorden op e-mails en faxen die zijn verstuurd krijgen we niet. Onze migration consultant houdt zich een beetje op de achtergrond en zegt dat ze weinig kunnen doen.

Is er iemand die dit verhaal herkent of iemand die weet waar we hier over kunnen klagen? Een Australische consumentenbond ofzo? Ik vind dit echt schandalig namelijk. We hebben ervoor betaald en er dan toch ook recht op???

Hallo Annienke

jeetje zeg, dit is idd schandalig! Is er enige reden waarom het zolang geduurd heeft? Wij hebben net onze assessment weggestuurd naar ACS en ik hoop maar dat ons niet hetzelfde te wachten staat ... :?

Ik weet helaas niets over consumentenbonden of zo, maar het lijkt me dat je migration consultant hier toch echt wel actie moet ondernemen. Jullie hebben toch een agent onder de arm genomen (en waarschijnlijk dik betaald...) om hulp te krijgen, en die krijg je nu blijkbaar helemaal niet. Ik denk dat jullie gewoon heel veel kabaal moeten gaan maken, zowel bij je agent als bij ACS als overal waar je maar denkt dat het iets zal uithalen. Heb je al getracht te bellen naar ACS? Je hebt er idd voor betaald dus heb je er recht op!

Succes !!
Jerden

Kun je niet achterhalen naar welk adres ze het hebben gestuurd ? Dat zou de makkelijkste weg zijn natuurlijk. Als het in Nederland is dan kun je kijken of je het via die route boven tafel kunt krijgen.

Hoi,

Probeer het eens met bellen ?
Heb even het nummer voor je opgezocht:
International: +61 2 9299 3666 (International Callers Only) (between 9.30am & 1.00pm Sydney time only)

Wat je je een smoet afvragen waarom ze het naar het verkeerde adres hebben gestuurd. Naar welk adres had het moeten worden gestuurd ? Naar jullie of naar jullie frustratie migratie agent ?

Groeten en succes,
Johan

Back