Adelaide lijkt ons ook erg leuk!

SophieNZ

New Member
Hoi wij zijn nogal nieuw op het forum. Wij wonen in Nieuw Zeeland sinds maart 2004 en kijken naar Australië om te wonen. Een aantal gezinnen waarmee we bevriend waren zijn naar OZ verhuisd en hebben onze aandacht erop gericht. Na wat rondneuzen hebben we heel wat leuke informatie gevonden over Adelaide en een pakket in de bus gehad. Zoals het eruit ziet op het internet komen we makkelijk aan de 120 punten en dit keer zou de reis niet zo heel lang duren :)  Ik heb expres twijfel gevalpunten op nul gezet, dus misschien dat we nog wel hoger uitkomen. Brisbane is ook een stad die we overwegen, meer voor de vrienden die we er al hebben en de kansen op werk. We hebben allemaal razend enthousiaste plannen, maar zien ook wel weer een beetje tegen al het geregel op. Hopelijk kunnen we dezelfde vertalingen etc. gebruiken van diploma's etc. Waar ik niet zo op hoop is nogmaals een X-ray van onze longen, aangezien teveel en tevaak ook niet aan te raden is. Ik vraag me af hoe ze daar mee omgaan. Ik denk dat we alles zelf gaan doen en wie weet doen we het wel helemaal niet haha. Maar dit is een leuk forum en ook voor vakantie is het goed om eens te zien wat iedereen allemaal over welke dingen weet. En...zo ontmoet je ook nog eens mensen wat altijd erg leuk is. Ik heb een website gevonden die virtualtourist heet waar ik een draadje was begonnen over Adelaide met een prikkelende titel. Veel reacties en erg leuk om te lezen.
http://forum.virtualtourist.com/5/discussion-296953-1-1-Travel-0-5-Adelaide-discussion.html?wosid=EqGYijiDPqNoaKMzb7JJKg

Groetjes Sophie
 
Back
Top