20 minuten stad :grin: Het was toch 30 minuten??? Anyway.
Van henlybeach naar kenttown in 40 minuten. Misschien is het is tijd voor een anderen wagen of een ander navigatie systeem :grin: :wink: :wink:
Nee dat kan helaas wel kloppen ja, maar dan moet het wel mega druk zijn... en dan heb je nu natuurlijk dat gedoe met die nieuwe tram baan. :x
Ik ga zelfs al nooit meer door de stad heen eigenlijk, vooral in de spits. Ik rij meestal via park tce ff het straten gidsje er bij hoor.. ja park tce en dat wordt dan fitzroy of de anderen kant rond via green hill en port rush. Ik begin meestal in Kestwick en het maakt dan niet uit of ik in Kent town of payneham moet zijn altijd om de stad heen niet er door heen
Dat lijkt dan helemaal om maar het schiet wel op. Meestal maakt het niet uit waar ik ben, spits of geen spits... in 25-35 minuten ben ik wel waar ik weze moet... Of het moet echt een rit zijn naar Gawler, morphet valle of Mt barker zijn oid...
Anyway we maken er dan gewoon "de 40 minuten stad van" Nog steeds niet verkeerd ivg met anderen steden in ozzie... Maar meer dan 40 minuten zelden. 1 keer heb ik er zo'n 1[sup]1[/sup]/[sub]2[/sub] uur over gedaan om van Gawler naar Keswick te rijden. Er was iets gebeurd op main north dat was om 5uur. Het was in de baas zijn tijd dus. arco-tje aan, radio erbij en bobs your uncle
In mijn vrijen tijd zit ik altijd op de motor. Dan sta ik altijd vooraan bij het verkeerslicht en is Adelaide ineens wel de 20 minuten stad spits of geen spits maakt geen r**t uit.. :grin: :evil:
Verder heef Adelaide een goede bus/tram/ trein. Verbinding. Altijd wel ergens een halten te vinden... Maar je moet geen haast hebben. Hoeft ook niet voor 3,60 mag je 2 uur lang reizen of met student card is dat zelfs 1,60 :lol:
Wat zag ik nog meer staan ..... oja Groenen stad?? Meer oranje/gele stad. Nu eindelijk na een aantal weken regen. Is het ineens overal WEL erg mooi groen.
Ik was vandaag nog in Stirling, nairne en toen via lobethal door de heuvels naar lower submit. Het was een tijdje geleden dat ik daar was geweest dus ik keek mijn ogen uit. Wat een verschil. Zo mooi groen en vers alles er uit zag. Er hing nog een beetje mist/zon en regen helen mooie combinatie. Ik geloof dat ik de hele weg een grijns van oor to oor had. Lekker kacheltje aan, radio op 10 en knallen maar over al die kronkel weggetjes met de gare bus van het bedrijf :grin:
Ja heerlijken stad Adelaide