Adelaiders gezocht!

sandownunder

New Member
G'day, ik woon sinds augustus in Adelaide, en heb het erg naar mijn zin. Toch mis ik wat mensen om me heen, en vroeg me af of er mensen van dit forum dat gevoel kennen, en er misschien wat aan willen doen!
Ik ben bijna 30, heb een erg leuke baan met leuke mensen, maar niet iemand om eens mee af te spreken om te shoppen of een koffie te drinken. Ik ben in het begin wel een keer naar de borrel gekomen, maar voelde me er niet helemaal op mn gemak. Misschien nog maar eens proberen, who knows :rolleyes:
Ik zou het leuk vinden om eens wat af te spreken, wie weet tot snel!
Groetjes Sandra
 
Hi Sandra,

Ik ben op dit moment in Adelaide, maar ga helaas 26 juli weer naar huis (en 6 weken daarvoor hopelijk nog wat reizen).
Ik kan je dus geen lange vriendschap bieden (tenzij ik weer terugkom naar Adelaide), maar een keertje wat borrelen vind ik altijd gezellig!
Ik ben 19 jaar, studeer social work, en loop hier nu stage bij Families SA, met als doel om te zien of Australie het land is waar ik naar toe wil verhuizen of niet.
Ben dus wel wat jonger dan jou, maar dan kan het nog gezellig zijn ;)
Nou, ik hoor wel of je een keer wat wilt doen (deze zondag niks te doen, haha).

Groetjes Gwen
 
Hoi Sandra,

Ik heb je een berichtje gestuurd, is dat aangekomen??
rolleyes.gif
 
Sandra is na het plaatsen van haar bericht nooit meer op het forum geweest (zie haar profiel)..
Hopelijk komt ze nog een keer kijken naar alle reacties?
 
Back
Top