adres ambassade berlijn

hummer

Member
Hoi

lijkt wel of mijn hersenen het niet aankunnen....
heeft iemand voor mij het adres(internet/mail) waar ik moet zijn voor het inplakken van het stickertje in onze paspoorten?

grs
Monja

Geen zorgen meer. Hier komt'ie
Embassy Address: Wallstraβe 76-79, 10179 Berlin - Telephone: +49 (0)30 88 00 88 0 - Fax: +49 (0)30 88 00 88 210
Visa Enquiries Telephone: Mon - Thu 1pm to 5pm, Fri 1pm to 4pm - Telephone: +49 (0)30 700 129 129 - Fax: +49(0)30 22 48 92 93
Counter Hours Visa Section: Mondays, Wednesdays and Fridays between 9am and 11am

Succes verder.

Demy

THANKS!
:p gisteravond zag ik het ineens staan in de grand letter ( welliswaar de link maar heb het gevonden )
dankjewel voor je hulp, ben vandaag gelukkig weer wat helderder... :cool:

ja, maar dit gaat heel makkelijk. ze zijn heel vriendelijk alleen moest ik heel lang wachten op iemand die aan de lijn kwam ( het bandje heb ik zo'n 6 x gehoord ) :p

je kunt aan het begin kiezen voor Duits of Engels. Denk wel dat je langer in de wacht staat voor engels.
ze zijn heel geduldig en je krijgt een mail ter bevestiging van je afspraak.
ben nu een hotelletje aan het zoeken.

Hoi,

Ik heb gisteren onze paspoorten en een copie van de Grantletter aangetekend verstuurd!
€ 10,00 erbij gestopt en nu maar fingers crossed dat ze volgende week, voorzien van sticker weer terugkomen!

Voor ons geen tripje Berlijn dus :|

Zal laten weten als ze terug zijn!

Groetjes Jeannette

Ben ook wel benieuwd hoe dat gaat ja?

Je zegt kopie van de grant letter, bedoel je dan dat je deze origineel thuisgestuurd hebt gekregen of bedoel je een print van een email die je hebt gekregen?

Groetjes wilbert

Geen zorgen Jeannette , wij hadden het ook zo gedaan , met wat extra geld voor de retour.
Binnen een week hadden we onze paspoorten terug met sticker :up:

Even een vraagje voordat de onrust toeslaat, je kan toch ook gewoon naar binnen lopen 's morgens vroeg?
Of is het echt verplicht een afspraak te maken?

Nicole

Hoi,

Wilbert, ik bedoel inderdaad een copie van de email.

Jan en Erna: dan gaan we er maar vanuit dat dit goed komt :smile:

Nicole kijk anders even op de site want ik geloof niet dat ze elke dag open zijn!!!

Groetjes Jeannette

Back