adres wijzigen

Joske

New Member
hoi,

weet iemand waar je naartoe moet met je papieren als je je adres naar Australië wil verzetten?
ik heb niet echt zin om daarvoor helemaal naar de ambassade in Canberra te rijden  :|
kan je dat ook regelen in the local government offices ter plaatse?

Zo, jij valt met de deur in huis  :lol:

Welkom Joske en je zult vast snel antwoord krijgen op je vraag (maar niet van mij).

Welk adres wil je naar Australië verzetten? Je hoeft hier helemaal nergens (naar toe om) je adres te wijzigen.

Inderdaad zoals tinusv al schrijft, gewoon ergens gaan wonen, je hebt niets te doen met inschrijven (waar?)
Je vraagt gewoon je gas/licht/telefoon aan bij de betreffende instanties en verder niets.
Ze weten je wel te vinden als ze je nodig hebben.
Jan

Ik vermoed dat Joske bedoelt hoe je een adreswijziging naar (of binnen) Oz doorgeeft aan de NL autoriteiten.

:|

Toen ik me uitschreef bij de betreffende gemeente vroegen ze aan mij het nieuw woon adres.
Ik zei Australia.
Ja oke zei die ambtenaar maar wat is het adres in Australia.
Ikzei dat ik geen idee heb, zodra ik dat weet stuur ik je wel een kerstkaartje met een rekening. :smile:

Op de brief stond Australia, adres niet bekend.

Who cares......
Heb alle bedrijven netjes gecontacteerd en alle rekeningen betaalt zodat als ik Nederland bezoek ze niet met de halve militaire macht me staan op te wachten.
Natuurlijk de belasting netjes informeren en een contact adres achterlaten....

Jack :evil:

Back