afscheid nemen

Hezza

New Member
hebben jullie ook zon moeite gehad met afscheid nemen?
ik ga 25 september maar loop nu al constant te huilen....
terwijl ik (maar) voor 6 maanden ga...
als ik naar mn kat kijk jank ik alweer.... het idee alleen al dat ik die woensdagochtend weg moet brengen (bij superlieve mensen hoor maar toch!)

en wat hebben jullie er tegen gedaan...
(waarschijnlijk gaat het een stuk beter als ik op schiphol de douane door ben)
 
In 1987 ben ik 7 maanden in Oz geweest. Bij mij was het inderdaad toen zo dat ik nadat ik door de douane was, de tranen zo verdwenen waren. Dus kop op, laat het over je heen komen, en het genieten komt echt vanzelf.

Groetjes Miranda  :up:
 
Gelukkig heb ik dat niet gehad of in ieder geval in minimale mate (ben niet echt een ijskonijn hoor maar ik keek er destijds gewoon zooooooo ontzettend naar uit dat ik een beetje op wolkjes liep :))  Voordat je het weet is het zover en dan....6 maanden vliegen voorbij, diep adem halen en je vol overgave in het avontuur storten! Geef de kat nog even een extra knuffel komt allemaal wel goed. En inderdaad zodra je door de douane gaat kom je in een stroom versnelling.

Have fun, enjoy!
Syl
 
Hoi Hezza,

Wat die kat betreft, kan ik het me heel goed voorstellen. Ik heb tranen met tuiten gehuild de maand voordat we haar hebben weggebracht. Met de rest heb ik hoegenaamd geen moeite omdat ik weet dat ik toch wel weer een keer terugkom in Nederland en dan iedereen wel eens weer zie.

A.s. donderdag vertrekken we naar Oz. Ik heb er, net als Syl, ontzettend veel zin in en momenteel heb ik het gewoon veel te druk met laatste zaken afhandelen dat ik geen tijd heb om over alles na te denken. Dat komt denk ik pas zodra ik in dat vliegtuig zit.

He, gewoon genieten van die 6 maanden en succes met alles. Voordat je het weet, ben je alweer terug in Nederland en wil je waarschijnlijk na een paar weken terug naar Australie.

Groetjes,

Erna
 
:-( Ben aan de ene kant wel erg blij dat ik mijn reptielen enz al weg heb gedaan 1jr geleden. Want alleen al bij afscheid temoeten nemen van mijn dierbare vrienden heb ik nu al erge moeite. :cry:
Dus laat staan als het afscheidsfeestje er aankomt. Want ik moet nu toch echt gaan bezeffen dat ik over een paar maanden naar australie ga.
Maar ja het is wel erg leuk en spannend om toch ook weer een nieuw leven temoeten oppakken.
 
Ook wij hebben afscheid moeten nemen van onze 2 lieve katten. Ze zijn bij ons verhuisd naar een vriendin halverwege augustus. Het voordeel daarvan is dat je even de tijd hebt om er aan te wennen en dat je dan zelf kunt zien of het goed gaat of niet.
Van te voren heb ik huilbuien gehad en de dag dat we weer terug kwamen van die vriendin, heb ik de rest van de dag vreselijk gehuild. Op een gegeven moment kreeg Mark zelfs tranen in zijn ogen, omdat ik zo'n verdriet had... Nou... dan is het echt erg ;)
De dag er na ging het al een stuk beter en na 3 dagen was het over... Het is inderdaad erg moeilijk, maar het komt allemaal goed.

De oma van Mark zegt altijd "Het wordt nooit zo donker of het wordt wel weer licht." Het duurt even, maar het klopt wel... Ook het afscheid nemen van vrienden en familie wordt wel moeilijk, maar ook dat komt goed.
Als je aankomt in Australie, ben je die pijn zo kwijd. Je weet waar je het voor doet en het is voor een half jaar. Zodra je daar bent vliegt de tijd volgens mij echt voorbij en voor je het weet vindt je het weer jammer dat je terug naar huis gaat ;)

Gaat helemaal goed komen. Succes :)
 
[quote author=muis link=topic=2603.msg28157#msg28157 date=1127052816]
:-( Ben aan de ene kant wel erg blij dat ik mijn reptielen enz al weg heb gedaan 1jr geleden. Want [/quote]

Kuch hoest hoest,...... Volgens mij waren het MIJN!!! reptielen :evil:

Gr Barry -X- -X-
 
Bedankt voor jullie reacties nog 3 nachtjes slapen en t is zover! het gaat in een stroom versnelling de laatste dagen....
en ik begin er ook echt zin in te krijgen....
hopelijk is t allemaal snel voorbij en loop ik fluitend door de gangetjes op schiphol!
ik vlieg om 12:00 dus om 9:00 ben ik al op schiphol, ga gelijk door de douane en heb dan alle tijd om bij tekomen!!
 
Hopende dat jullie een goede en veilige reis hebben en een fantastische aankomst.

Rene
 
wauw joh! je bent lekker met kerst daar! Gewoon denken aan wat je te wachten staat en wat je er allemaal voor terug krijgt!  en niet te veel denken aan wat je achterlaat!
Ik wou dat het voor mij al zover was!

Veel succes, en houdt ons nog even op de hoogte he!

Groetjes,
marina
 
Back
Top