Afscheidskadootje

Edireliro

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Wij willen graag een aandenken geven aan de mensen die hier achterblijven en hebben het plan opgevat om een plastic boemerang voorzien van onze namen kado te doen.

Leuk plan, alleen.......je moet er min. 250 of 500 van bestellen. Da's toch iets teveel van het goede.

Heeft iemand een tip waar je zoiets het beste zou kunnen bestellen?

Groetjes

Dit is een leuk winkeltje:
http://www.dutch-outback.com/default.asp
Weet niet of het voor jouw vraag interessant is.

Thanks! Ik had hem toevallig ook ontdekt. Helaas geen boomerangs, maar wel.......sleutelhangers en boekenleggers als afscheidskadootjes voor de klasgenootjes van onze meiden.

Ze hebben de komende weken nog uitverkoop. Niet alles meer in grote getallen op voorraad, maar met een beetje speurwerk is er vast wat te vinden.
Ze reageren overigens heel snel op vragen per mail.

Zeker het onthouden waard voor wie ook een kadootje zoekt.

Zij had eerst een leuk winkeltje in Hoogvliet (Rotterdam) waar ik een paar keer ben geweest. Inmiddels is ze verhuisd naar Duitsland. Ze gaat iets nieuws opzetten volgend jaar, ben benieuwd wat dat is. Zou ze ook gaan emigreren?

Zij had eerst een leuk winkeltje in Hoogvliet (Rotterdam) waar ik een paar keer ben geweest. Inmiddels is ze verhuisd naar Duitsland. Ze gaat iets nieuws opzetten volgend jaar, ben benieuwd wat dat is. Zou ze ook gaan emigreren?

Ik ben ook wel benieuwd naar wat ze gaat doen.
Een nieuw winkeltje opzetten?
Emigreren naar Nederland? :D
We zullen het maar eens in de gaten houden, wie weet........

Back