Afspreken??Sunshine Coast???

BartIlse

New Member
Hallo,

Wij zijn Bart en Ilse en wij zijn 8 weken terug verhuized naar Australie met onse 2 kinderen Jamsin 3 en Yari van 1.
Wij wonen in QLD in de buurt van Caloundra en vroegen ons af of er nog meer Nederlandse gezinnen hier in de buurt wonen,en of die eens een keer zin hadden om wat af te spreken of samen een keer te borrelen.Het lijkt ons gezellig om wat te praten over hun emigratie en of wat ideeen uitwisselen(of gewoon gezellig aan zitten.)

Groetejes Bart en Ilse en de kids
 
Hey Bart, Ilse en Kids,

Zodra wij in Australie zijn zullen we zeker een keer langs willen komen. Wij willen namelijk ook bij jullie in de omgeving een baan zoeken en ons gaan vestigen. Ik ben Werktuigbouwkundig Engineer dus als je toevallig hoort dat ze ergens nog een constructeur, tekenaar of technisch inzicht nodig hebben zeg dan maar dat ik (wij) er aan zitten te komen.

Hopelijk tot snel,

Stefan (en marijn)
 
[quote author=stefmar link=topic=10408.msg146588#msg146588 date=1252936456]
Hey Bart, Ilse en Kids,

Zodra wij in Australie zijn zullen we zeker een keer langs willen komen. Wij willen namelijk ook bij jullie in de omgeving een baan zoeken en ons gaan vestigen. Ik ben Werktuigbouwkundig Engineer dus als je toevallig hoort dat ze ergens nog een constructeur, tekenaar of technisch inzicht nodig hebben zeg dan maar dat ik (wij) er aan zitten te komen.

Hopelijk tot snel,

Stefan (en marijn)
[/quote]
Volgens mij kan jij beter deze kant (WA) op komen.
Ze verwachten binnenkort heel wat extra banen vanwege het Gorgon project;
Zo'n 10.000 in de constructie fase en, als het eenmaal loopt, zo'n 3.000 vaste banen. Zit vast wel wat voor een WTB engineer bij :)
Ik heb vandaag alweer beams gesneden tbv het project.
WA gaat weer "Boomen"!!

(een andere) Bart
 
Back
Top