Afstand tot Melbourne

Bartman

XPdite Sponsor
Iemand was in het NSW forum dit al gestart, ik probeer nu hetzelfde hier voor mijn situatie:

Zoals het er nu naar uit gaat zien, kom ik in Mt. Waverly (wijk van Melbourne) te werken.
Ik zou echter graag wat landelijker willen gaan wonen. Zo ver ik weet is Mt. Waverly aan de oostkant van de stad, dus zou ik oostelijk van Melbourne moeten zoeken (of niet?)

Wie kan me vertellen waar ik landelijk kan wonen (en een hectare grond met een huisje voor een redelijke prijs kan kopen), en niet meer dan 3 kwartier in de auto onderweg ben naar Mt. Waverly.

Bart
 
Wij, Ron Karin en kids wonen in Glen Waverley, Mt.waverley is een buitenwijk van Melbourne en met de auto in de pits is dat al wel een 45 min. rijden met de trein want die stop er is het ook een half uur. Mt.waverley is een landelijk wijk Glen Waverley is ongeveer  een 15 min. rijden met de auto. De prijs is daar nog niet zo raar, voor zo ver ik weet. Hebben jullie ook kids?
 
[quote author=karinkelderman link=topic=4416.msg55280#msg55280 date=1144578889]
en met de auto in de pits is dat al wel een 45 min. rijden  Hebben jullie ook kids?
[/quote]

Praat gerust in enkelvoud Karin, ik heb nog geen kids (althans niet waar ik me bewust van ben) Mijn immigratieplannen betreffen alleen mezelf.
Ron had me al een mailtje gestuurd, wellicht kunnen jullie me wat foto's sturen van de omgeving.
Ik heb geen auto in de pits, maar je bedoelt misschien de spits? :lol:

Nee ff zonder gekheid. 45 minuten is vanaf Mt. Waverly tot Glen Waverly in de spits? Of vanaf centrum Melbourne tot Glen Waverly?

Bedankt, Bart
 
[quote author=Bartman link=topic=4416.msg55301#msg55301 date=1144585752]
Nee ff zonder gekheid. 45 minuten is vanaf Mt. Waverly tot Glen Waverly in de spits?
[/quote]
Dat is 45 minuten lopen. En je zult dan niet zoveel last hebben van de drukte.  :-D
Het zal wel zo'n 45 minuten met de auto/trein zijn vanuit het centrum (of een uurtje op de fiets).
De omgeving is heuvelachtig met veel bomen/groen maar wel volledig bebouwd.  Als je wat meer ruimte zoekt dan kom je waarschijnlijk in de Dandenongs uit (de Alpen van Melbourne :-D).
 
[quote author=Jeroen_1 link=topic=4416.msg55445#msg55445 date=1144668180](de Alpen van Melbourne :-D).
[/quote]
Overdrijven is ook een vak!!!!  :-D
 
Back
Top