Alan Collet (agent) komt naar Nederland

badri

New Member
Hoi allemaal,

Alan Collet van GoMatilda.com komt in maart naar Nederland. Hij zal op de emigratie beurs staan.
Hier is een bericht van hemzelf:

"Alan
Collett of Go Matilda (www.gomatilda.com) will be attending the Emigrate
2005 exhibition at Utrecht on the 11th and 12th of March, and will also
be
available on Sunday the 13th in Utrecht (location to be confirmed) for
consultations - any who are interested in having a meeting on the 13th
to
discuss their plans for migration to Australia should feel able to send
me
an email (alan@gomatilda.com).

Subject to demand for meetings with me on the Sunday I can then delay my
return to London by 24 hours."

Hij is een van de beste agenten, die heel veel van het imigratie proces weet.
 
Handig.. Ik wist niet van deze beurs af, en dat er uberhaupt een emigratie beurs bestond, ik ga ook maar eens een kijkje nemen dan :up:
 
Mijn ervaringen, dat zijn er overigens niet zoveel nog  :| zijn er goed.
Er wordt vrijwel meteen (binnen 24 uur) gereageerd om mijn vragen.

Dus wat de reden is dat er niet wordt gereageerd weet ik niet, probeer het gewoon nog eens.

Succes
 
inmiddels heb ik een mailtje gehad en een afspraak voor de zondag kunnen maken, hij zal het wel te druk hebben gehad.... :up:
 
Mag ik vragen wat je nu aan zo'n agent hebt? Voor veel geld kan hij dingen voor je regelen die je zelf ook kunt toch? Of gaat het nou zoveel makkelijker met zo'n agent?
 
hoi Annemiek,
ik ga e.e.a. via een agent doen omdat ik via een buisiness owner visa ga, wat inhoud dat ik oa een business plan moet schrijven en een ander trajekt inga als het skilled person trajekt. Op zich zou het zelf best te doen zijn, maar ik heb de tijd er niet voor en eerlijk gezegd ook het geduld niet.  :-(
 
Okee... jij wilt daar een eigen zaak gaan opzetten. Het schrijven van zo'n businessplan lijkt me enorm moeilijk.... Dat moet je wel zelf doen? Als je het geld er voor (over) hebt, dan snap ik wel dat je het niet zelf doet. Ik hoef eigenlijk helemaal niets te doen, want Maluka gaat voor een skilled independent visum en ik kan mee liften. Hij moet alles regelen voor de skills assessment en is daar nu mee bezig.
 
met "ik moet een business plan schrijven" bedoelde ik dus  :evil: "laten schrijven door het migratiebureau"  :evil:, dat is dus eigenlijk de hoofdreden waarom ik met ze in zee ga.  :wink:
 
met "ik moet een business plan schrijven" bedoelde ik dus  "laten schrijven door het migratiebureau"  , dat is dus eigenlijk de hoofdreden waarom ik met ze in zee ga.

hi,

welk bedrijf wil je op gaan zetten in australie dan, ben wel benieuwd... Zit er zelf ook af en toe over te brainstormen....
 
ik denk een timmerbedrijf, ik heb hier in Nederland een aannemersbedrijf, dus...  :wink: maar als ik nog iets anders bedenk kan dat ook nog, ik weet het nog niet 100% zeker op dit moment.
 
Back
Top