algemene vraag

sally

New Member
Ik heb eigenlijk een algelene vraag over de visa

moet je deze betalen? en hoeveel kan dat zijn?

Jazeker moet je deze betalen. En vaak nog flink ook.
De prijs hangt af van het soort visum dat je aanvraagt.

Uitgaande van een skilled independent visum is dat momenteel AUD 1945 ( ong 1200 euro).
Dit is alleen voor de aanvraag zelf, daar komen dan nog een berg papierkosten enz bij.

Hai.
Voor onze business sponsored visa hebben we niks hoeven te betalen.
enigste wat geld kosten waren je copieen en wat gegevens opsturen naar Oz.

Groetjes Sas

Hallo allemaal,

Ik ben ook bezig om te emigreren..ik heb alleen geen familie alleen vrienden daar..ik ben druk aan het zoeken op watvoor visum ik daarheen moet..zal een temp of study zijn denk ik..kan dat ook als je je kindje meeneemt?

Wie heeft er tips hoe ik het beste kan doen..
werk zal niet zo moeilijk zijn, de vader van mn vriendin werkt in een ziekenhuis in aidelaide en bekleed een hoge funktie maar scholing voor  mn zoontje enzo zit ik ook mee..
Ik moet de brochures nog even nakijken maar misschien heeft iemand tips hoe ik dit het beste aan kan passen.

groetjes

Helma

Hoi Helma,

Ik denk dat je het beste eerst even op de site van de embassy kunt kijken: http://www.australian-embassy.de/visa/index.html

Hier vind je veel informatie over verschillende soorten visa en zo kun je voor jezelf uitzoeken welk visum bij jou past. Als je geen familie of partner hebt, denk ik dat je al gauw in aanmerking komt voor een Skilled Independent, dus op basis van je opleiding/werk. Dat wordt aantrekkelijker als je een job offer hebt.

Succes, Marielle

Hoi Marielle,

Bedankt voor je reactie.. ga zo even verder snuffelen op de site.. skilled visa gaat ook niet zo 123 lukken mn jobdescription staat er niet bij :(

Dus verder kijken wat voor mogelijkheden ik heb denk dat er weinig over blijven ..

groetjes

Helma

[quote author=shelley link=topic=2981.msg33706#msg33706 date=1130487157]
Jazeker moet je deze betalen. En vaak nog flink ook.
De prijs hangt af van het soort visum dat je aanvraagt.
[/quote]

Helaas wel , waarom kunnen we geen gratis visum Huren?  :nana:
En als we hem niet meer nodig hebbeen geven we hem terug ,  :lol1: :loldevil: :naughty2:

groetjes Johan

Op de een of andere manier wordt bij ons het visa aangevraagt en betaald, Als we worden gesponserd via het recruitment bureau. Het vliegticket willen ze ook betalen. Het is te mooi voor worden, maar dat heeft ze gezegt. Wat we moeten doen, zijn de gevraagde papieren opsturen naar hun en zij doen de rest.

:fish:

Wij hadden hetzelfde; als toerist hier binnengekomen (lekker op de gok) en het recruitment bureau heeft ons 457 sponsorvisum betaald. Is iets van 1200 dollar; hebben ze natuurlijk verwerkt in m'n hourly rate maar dat is op jaarbasis natuurlijk bijna niets.
We moesten alleen even een x-ray doen maar dat kostte ons ook niet de kop.
En het was allemaal nog snel ook: maandag job interview, woensdag bericht dat job doorging, donderdag x-ray, vrijdag visum in paspoort en maandag beginnen  :)
Maar ik heb ook wel begrepen dat een permanent visum iets meer centjes kost helemaal als je het via een migration agent doet. Genoeg topics hierover op dit forum...

Back