All unread topics werkt niet meer?

Het lijkt erop dat de optie "Click here to try all unread topics." als er geen "unread posts since last visit" zijn, niet meer werkt. Ik krijg slechts een "no messages...". Doe ik iets fout of zit er een foutje in de nieuwe software?

Ik had eergisteren nog 5 pagina's door te worstelen en ik heb er niet veel van weggewerkt, maar vandaag heb ik er maar 3. Wellicht houdt het systeem per account gewoon de laatste XX berichten vast.

Probeer eens de internet cache te legen en je forum cookies en de tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Dat zou het probleem moeten verhelpen.

Zoeken jullie wel op de goede plek???

Ik ben ook maar een leek, hoor! Maar bij mij werkt hij gewoon.

XPdite.net > Recent Unread Topics > All Unread Topics
Het lijkt erop of "All unread topics" een subset is van "Recent unread topics" terwijl dat natuurlijk andersom zou moeten zijn. Nu krijg ik als ik op "All unread topics" klik altijd precies hetzelfde lijstje als wanneer ik op "Recent unread topics" klik, dus alle unread topics sinds mijn laatste bezoek.

Even met Firefox ipv IE geprobeerd (nog nooit eerder op XPDite ingelogd via Firefox dus daaraan kan 't niet liggen) en nog steeds precies hetzelfde... :|

En dan kom ik in de diepste spelonken van mijn computer zowaar ook nog Netscape 4.7 tegen :wheelchair: Maar daarop werkt uberhaupt inloggen op XPdite al niet eens. Wordt toch maar weer eens tijd voor een digitale schoonmaak...

[quote author=Hans de Visser link=topic=6322.msg78601#msg78601 date=1168437866]
Het lijkt erop dat de optie "Click here to try all unread topics." als er geen "unread posts since last visit" zijn, niet meer werkt. Ik krijg slechts een "no messages...". Doe ik iets fout of zit er een foutje in de nieuwe software?
[/quote]

Stel, je logt in op XPDite, je klikt op "Show unread posts since last visit", er verschijnen 10 posts, maar die boeien je niet. Je klikt dan op "Mark all messages as read". Dan zou je denken dat dan alleen die 10 posts verdwijnen, maar helaas gaat dan alles weg, dus ook de posts van voor je last visit. Als je in die situatie dan klikt op "Click here to try all unread topics" dan krijg je geen posts te zien. Als je echter die 10 posts netjes zou afwerken en je klikt vervolgens op "Click here to try all unread topics" dan krijg je wel de posts te zien van voor je last visit. Dit was al zo bij de vorige versie van de software en ik vond het een wat vervelend bugje, als je het al een bug mag noemen.

Does this make sense?

:thankyou:

Da's nou net het probleem. Wat jij beschrijft is wat voorheen voor mij ook prima werkte (of in de address bar http://www.xpdite.net/forum/index.php?action=unread;all; of http://www.xpdite.net/forum/index.php?action=unread;all;start=0 invullen) maar dat werkt dus niet meer op de een of andere manier, zowel thuis als op m'n werk. En geloof ik, ik heb het net nogmaals geprobeerd, alle unread topics afgegaan totdat er niets over was, en toen op "Click here to try all unread topics" geklikt, en ... nothing ...

Vreemd. Bij mij werkt het zoals het zou moeten.
Welke OS gebruik je en welke browser (vergeet niet de versie te vermelden)?

Ik ga eens op onderzoek uit en zal daarbij ook de database tegen het licht houden.

Edit:
Ik heb een aantal tabellen in de database geoptimaliseerd en gerepareerd. Probeer het nu nog eens. Wel voor de zekerheid eerst even uitloggen, cache legen en cookie verwijderen.

Ok, net effe uit- en weer ingelogd (nog niets met de cache en cookies gedaan) en nu is er inderdaad iets veranderd: "click here to read all unread topics" geeft nu alle ongelezen draadjes sinds 12 jan, ongeacht mijn laatste bezoek. Oftewel nu gedraagt het zich weer normaal als voorheen, behalve dan dat ik geen ongelezen draadjes van voor 12 januari zie, maar dat heeft misschien te maken met dat je toen de database hebt gerepareerd? Ik ben voorlopig weer tevreden :)

PS: voor de volledigheid: Mozilla Firefox 1.0.3 en Internet Explorer 6.0 op Windows 2000, en Internet Explorer ?.? (zal morgen op m'n werk effe checken) op Windows XP SP2

[quote author=Hans de Visser link=topic=6322.msg78957#msg78957 date=1168938117]
Oftewel nu gedraagt het zich weer normaal als voorheen, behalve dan dat ik geen ongelezen draadjes van voor 12 januari zie, maar dat heeft misschien te maken met dat je toen de database hebt gerepareerd?
[/quote]

Goed om te horen. Ik denk inderdaad dat de reparatie van de database er mee te maken heeft dat je geen ongelezen draadjes van voor 12 januari ziet. Dit zal waarschijnlijk voor iedereen die problemen had zo zijn. Als er weer iets mis gaat dan hoor ik het wel.

[quote author=Hans de Visser link=topic=6322.msg78957#msg78957 date=1168938117]
PS: voor de volledigheid: Mozilla Firefox 1.0.3 en Internet Explorer 6.0 op Windows 2000, en Internet Explorer ?.?
[/quote]

Hé Hans (en een ieder die een oude browser gebruikt), ga eens snel over op Firefox 1.5.x of 2.0.1, die zijn weer veiliger. In 1.0.3 zitten verscheidene lekken  :up:

Bij mij werkt het ook weer. :up:

Ware het niet dat...
De website de laatste tijd een beetje unhappy lijkt te zijn.
Hij blijft redelijk vaak hangen en soms wil hij helemaal niet opstarten.

Kan ook aan mij liggen natuurlijk maar ik vond het belangrijk genoeg om even te melden.

:|

De site is inderdaad erg langzaam en blijft bij mij ook regelmatig hangen. Dit is de enige site waar ik last van heb...

Back