All unread topics werkt niet meer?

Het lijkt erop dat de optie "Click here to try all unread topics." als er geen "unread posts since last visit" zijn, niet meer werkt. Ik krijg slechts een "no messages...". Doe ik iets fout of zit er een foutje in de nieuwe software?

Ik had eergisteren nog 5 pagina's door te worstelen en ik heb er niet veel van weggewerkt, maar vandaag heb ik er maar 3. Wellicht houdt het systeem per account gewoon de laatste XX berichten vast.

Probeer eens de internet cache te legen en je forum cookies en de tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Dat zou het probleem moeten verhelpen.

Zoeken jullie wel op de goede plek???

Ik ben ook maar een leek, hoor! Maar bij mij werkt hij gewoon.

XPdite.net > Recent Unread Topics > All Unread Topics
Het lijkt erop of "All unread topics" een subset is van "Recent unread topics" terwijl dat natuurlijk andersom zou moeten zijn. Nu krijg ik als ik op "All unread topics" klik altijd precies hetzelfde lijstje als wanneer ik op "Recent unread topics" klik, dus alle unread topics sinds mijn laatste bezoek.

Even met Firefox ipv IE geprobeerd (nog nooit eerder op XPDite ingelogd via Firefox dus daaraan kan 't niet liggen) en nog steeds precies hetzelfde... :|

En dan kom ik in de diepste spelonken van mijn computer zowaar ook nog Netscape 4.7 tegen :wheelchair: Maar daarop werkt uberhaupt inloggen op XPdite al niet eens. Wordt toch maar weer eens tijd voor een digitale schoonmaak...

[quote author=Hans de Visser link=topic=6322.msg78601#msg78601 date=1168437866]
Het lijkt erop dat de optie "Click here to try all unread topics." als er geen "unread posts since last visit" zijn, niet meer werkt. Ik krijg slechts een "no messages...". Doe ik iets fout of zit er een foutje in de nieuwe software?
[/quote]