Alles voorbij..

Anoukie1983

New Member
Ey luitjes,

Ik ga jullie verlaten.. Ik ga niet meer naar Australie emigreren.. Een aantal dagen geleden heeft mijn vriendin heeft het totaal onverwachts uitgemaakt omdat ze de afstand niet meer aankon ofzo en andere redenen (familie wil dat ze met een man trouwt, ouderwetse onzin natuurlijk).. En ik wil niet helemaal alleen in Australie eindigen.. Heel jammer, maar helaas..

Iedereen onwijs veel succes met jullie visum aanvragen en met het krijgen van visums and het verhuizen.. Doe ze de groetjes Down Under!

Groetjes,
Anouk
 
Anouk,

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen...jammer dat het zo gelopen is.


Groet,
Sander
 
Wat ontzettend zonde dat je nu niet meer gaat Anouk.  :-( En helemaal zonde dat je vriendin het uit heeft gemaakt. Erg veel sterkte.....
 
Hoi Anouk, ik vind het heel vervelend voor je dat je vriendin het heeft uitgemaakt. En dat terwijl je zo druk bezig was met naar haar toe gaan. Maar (sorry niet lullig bedoeld) beter nu dan dat je alles hebt geregeld en er dan achter komt dat het niet werkt. En dan weer terug moeten  :-(. Ik hoop dat de toekomst voor jou een beetje zonniger wordt:  :happysun: Groeten en wie weet tot ooit!

Rebekka
 
Jammer te horen dat de liefde over is. Ik wens je veel succes toe in de rest van je leven en wie weet eindig je toch in Oz.
 
[quote author=Anoukie1983 link=topic=1058.msg8072#msg8072 date=1107078648]
Ey luitjes,

Ik ga jullie verlaten.. Ik ga niet meer naar Australie emigreren.. Een aantal dagen geleden heeft mijn vriendin heeft het totaal onverwachts uitgemaakt omdat ze de afstand niet meer aankon ofzo en andere redenen (familie wil dat ze met een man trouwt, ouderwetse onzin natuurlijk).. En ik wil niet helemaal alleen in Australie eindigen.. Heel jammer, maar helaas..

Iedereen onwijs veel succes met jullie visum aanvragen en met het krijgen van visums and het verhuizen.. Doe ze de groetjes Down Under!

Groetjes,
Anouk
[/quote]

Wat erg voor je. Maar wie weet, krijg je in de toekomst toch de kans weer om naar Australie te gaan. Zoals Forrest Gump zei"Life is like a box of chocolate, you never know what you get!!!"

gr

citavm
 
Hai..

Bedankt voor jullie reacties.. Heeft me goed gedaan :) Ik heb echt een paar verschrikkelijke dagen achter de rug, het gaat nog niet echt optimaal en dat zal dan nog wel eventjes gaan duren denk ik.. Maar goed, zoals jufrebekka al zei, beter nou dan dat ik daar al zat en in m'n eentje daar eindigde.. Of dat ik al honderden of duizenden euro's aan kosten had betaald..

Ik ben toch nog van plan om toch die kant uit te gaan, maar dan niet het eind van dit jaar (gewoon vakantie), maar na m'n studie ga ik op vakantie, misschien zelfs woon/werk, met zo'n jaarvisum.. Ik ben nou ook erg nieuwsgierig naar het land zelf geworden.. Maar dat zie ik tegen die tijd dan wel.. Hopelijk kan ik in die tijd daar ook m'n vriendin terug krijgen, wie weet..

Nogmaals bedankt voor alles en ik kom nog wel eens een keertje langs om even te kijken hoe het met iedereen gaat.. Heel veel succes iedereen :up:

Groetjes,
Anouk
 


OFX
Back
Top