Almost there!

liesendennis

New Member
Hallo allemaal,

wij zijn Dennis (32), Liesbeth(31) en Zoe(8 maanden) en moeten nog 3 a 4 weken wachten op onze Permanent Residency. Alle formulieren liggen bij de DIMIA, het huis staat al te huur en spullen worden al verkocht. Nog 4 maanden en dan gaan we eindelijk, na 3 jaar hard werken (want fysiotherapeuten moeten het diploma opnieuw doen in OZ), op weg naar Sydney. Can't wait!!!!!
Onze kleine meid wordt dan een echte Sheila, surfer girl of wat dan ook, met kaas in haar roots.
Iemand met soortgelijke ervaringen????

:) :)

Hallo Dennis, Liesbeth en Zoe,

Welkom op het  :hi:

Jullie zijn al ver met jullie plannen lees ik, succes met de laatste stappen.  Kijk naar 'De laatste stand van zaken' thread, daar zijn er veel verhalen van mensen die al in Australie zitten, dus ervaringen genoeg om erover te lezen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea (14 maanden)  - we hoeven alleen 'il' in her naam toe te voegen en ze wordt een echte Sheila!

Hoi Dennis, Liesbeth & Zoe,

Welkom, en jullie zijn er bijna... Groeten en tot spreeks/mails,

Perthpete

hallo,

Leuk dat jullie ook in Sydney gaan wonen! Nog maar een paar maandjes....spanned hoor!  Wij zijn 3 weken geleden aangekomen in Sydney en het bevalt enorm! Wij hebben 2 kindjes, Nora 3 en Merlijn 16 maanden. Als je nog wat tips nodig hebt in Sydney (vooral m.b.t. alles wat met kids te maken heeft) dan kun je ons een personal message sturen....
Ik kan je al wel vertellen dat het een geweldige stad is en dat overal enorm veel rekening met kids wordt gehouden en je hebt ze hier erg veel te bieden!  Succes met alles en wie weet tot ziens....
Als je ons verhaal wilt lezen kun je bij laatste stand van zaken kijken onder "Nynke, Reinoud en kids"

Groetjes Nynke

Welkom op het forum.

Geweldig naar Sydney, ik heb er 5 maanden op Macleystreet gewoond (verlengde van Kings Kross) in mijn backpackers tijd. Ik vond het helemaal geweldig. Wij wensen jullie alle succes daar.

Groeten van Leonie Ronald + Kids

Back