Als je aankomt in OZ en dan.....

Ingriddh

XPdite Sponsor
Wij hopen dat we over een jaar naar OZ kunnen vertrekken als we het visum hebben, het huis verkocht etc.
Dan stap je op het vliegtuig en komt in OZ aan :lol:, maar je hebt nog geen huurwoning etc.
tja dan maar een paar nachten in een hotel, opzoek naar een huurwoning, appartement.
Hoe is jullie dat vergaan, ging dat allemaal snel..via een makelaar (moet je dat geloof ik doen).
Graag hoor ik ervaringen.
Gr. Ingrid
 
Hoi, Ik zou even met de search knop zoeken, want er lopen verschillende draadjes op het forum over dit onderwerp die erg gezellig en informatief zijn om te lezen. ( De laatste stand van zaken, staan er een paar van de afgelopen weken en die zijn erg leuk )

Groetjes Jolanda  :up:
 
Hoiii,

Heb laatst onze avonturen over de eerste paar dagen bij laatste stand van zaken geplaatst, als je tijd hebt moet je dat maar even lezen. Verder is het belangrijk dat je de eerste dagen verschillende dingen regelt als : taxfilenumber, belangrijk voor verschillende dingen, medicare, bankrekening. Je kunt bij het postkantoor in het centrum een poste restante opgeven (gratis) en dan heb je een adres waar je alles naar toe kunt laten sturen, omdat je dat in het begin nog niet hebt en misschien wel wisselt van hotel/motel. Het motel waar wij zaten hebben we goede ervaringen mee en is niet al te duur.
Hoop dat je hier wat mee kunt.

Liefs Eutrice
 
Back
Top