also new

lawina

New Member
hallo mede emigranten,
ook ik en mijn vrouw zijn van plan naar oz te verhuizen voorgoed het liefst gisteren nog maar ja dat zal niet gaan
ik ben al bezig geweest met buysse immigration consultancy hier in nederland maar dat ging niet zo goed.

maar ga nu hier via het forum eens uitzoeken bij wie ik het beste zou kunnen zijn om ons toch te helpen.

hopelijk komen we er hier wel uit en kunnen we misschien als nog naar oz .

groetjes edwin en laila otten uit eindhoven

welkom op het forum!
Heb je de post gezien bij emigreren-australie algemeen over de verschillende migration buro's? Is misschien handig om even door te kijken voordat je besluit een agent in de arm te nemen.

groetjes Katja.

Afhankelijk voor welk visum je gaat en hoe ingewikkeld je eigen situatie is, is het zeker het overwegen waard om alles gewoon zelf te doen!!
Scheelt veel geld en met een beetje kennis van engels is het volgens mij wel te doen.

Welkom op het forum :up:

Edwin en Laila, welkom op het forum, veel suc6 met het speuren naar antwoorden hier op het forum, met search kom je een heel eind!  :up:

Hoi Edwin en Laila

Welkom op het forum, en succes met jullie speurtocht!

Groetjes Sander  :up:

Hoi Edwin en Laila,  :hi: op het forum! je kunt het natuurlijk ook zelf doen! op www.immi.gov.au vind je veel antwoorden op je vragen.

Back