Tanya
New Member
Het plan is om na de (Europese) zomer weer richting Oz te vertrekken. Ik merk al een tijdje dat de dollar flink aan het dalen is, dus ik denk erover om vast wat spaargeld om te wisselen. Ik heb al een beetje zitten rondneuzen op het forum over dit onderwerp, maar de berichten lijken wat verouderd. Wat is de voordeligste manier om geld in te wisselen? Ik had een Australische bankrekening, maar die is gesloten toen ik 'm niet meer gebruikte. Ik dacht te zien dat het mogelijk is om vanuit hier een rekening te openen, maar weet zo snel niet wat de voorwaarden daarvoor zijn (iemand?). Is overschrijven naar een Australische rekening de beste manier, of kun je het beter opnemen (loop ik natuurlijk wel met een flinke envelop geld, ook niet ideaal), of zijn er andere manieren?
Overigens als er economische experts zitten hier zijn die me verder kunnen adviseren over de beste tijd om in te wisselen...
Overigens als er economische experts zitten hier zijn die me verder kunnen adviseren over de beste tijd om in te wisselen...