Alweer een nieuwkomer!

tweety

XPdite Sponsor
Ook ik ben nieuw hier en ik wil dolgraag naar australie emigreren! Heb al even wat rond gekeken op dit forum en kom tot de conclusie dat jullie me vast wel op weg kunnen helpen.

Ik was al gek op australie voordat ik er geweest was, maar na mijn vakantie afgelopen jaar heb ik mijn hart definitief aan dit geweldige land verloren.
Ik ben 31 jaar en in het bezit van BsC Biotechnologie.
Helaas kom ik niet in aanmerking voor een Skilled Visa, ben dus nu aan het kijken of een STNI of SIR een oplossing is.

Welkom op het forum en blijf, ondanks een eerste afwijzing, je enthousiasme bewaren.

Groeten en sterkte van Piet en Madeleine

Welcome, tweety
and
good%20luck%20bears.jpg

for all of us!​

Hey Tweety

Je schrijft dat je diploma biotechnologie hebt, mijn vriendin ook.  Heb jij dan ook geen diploma "pharmacy"?
Dan kom je nl wel in aanmerking voor Skilled Visa (net als zij).
Soit.  Alvast veel succes. Ben ervan overtuigd dat dit forum je wel helpen zal.
Groetjes
Hans

[quote author=tweety link=topic=6298.msg78299#msg78299 date=1168083864]
Ook ik ben nieuw hier en ik wil dolgraag naar australie emigreren! Ik ben 31 jaar en in het bezit van BsC Biotechnologie.
Helaas kom ik niet in aanmerking voor een Skilled Visa, ben dus nu aan het kijken of een STNI of SIR een oplossing is.[/quote]

[quote author=theplekke link=topic=6298.msg78362#msg78362 date=1168204007]
Hey Tweety

Je schrijft dat je diploma biotechnologie hebt, mijn vriendin ook.  Heb jij dan ook geen diploma "pharmacy"?
Dan kom je nl wel in aanmerking voor Skilled Visa (net als zij).
Groetjes
Hans[/quote]

Tweety,

als dit geen goed nieuws is ..... :up: :up:
Well done Hans :humble: :humble:

Welkom op het forum!
De eerste goede tip alweer binnen! :up:

Succes met alles!

Groetjes Lin

Die goede tip is helaas niet kloppend  :cry:. Medische biotechnologie is nog geen pharmacy (apotheker). Maar voor de rest heb ik al wat bruikbare info verkregen dus er is hoop!!!!

[quote author=tweety link=topic=6298.msg78491#msg78491 date=1168342296]
Maar voor de rest heb ik al wat bruikbare info verkregen dus er is hoop!!!![/quote]

Well well???.... will you tell us..
Come on, What is the info you got...tell us.. tell us. Is it good news :lol: :grin:

Jack :evil:

Back