amazing!! worlds biggest dead snake ever found!!

lizzyhas

XPdite Sponsor
Jee, met ingehouden adem zat ik te kijken, wat een joekel!

Blijf goed kijken want aan het eind van zijn lichaam ligt heel iets raars op de grond, je moet goed kijken, beeetje moeilijk te zien, t maakt ook een raar (klein)  geluidje, dus je speakers moet je ff flink hard aanzetten, kan iemand mij vertellen wat voor raar klein insektje dat is aan het eind vh filmpje???


http://www.youtube.com/watch?v=8pQ1e5V8980
 
ondanks dat je ook goed hebt gekeken  kon je me ook niet vertellen wat voor insektje aan het eind he, hmm

:roll:
 
[quote author=lizzyhas link=topic=10130.msg140812#msg140812 date=1245342324]
wat kunnen jullie goed geheimpjes bewaren zeg@!!
[/quote]

Geheimpje? Welk geheimpje? :lol:
 
[quote author=Sacha link=topic=10130.msg140888#msg140888 date=1245410524]
Altijd leuk om te kijken als de kinderen in de kamer rond lopen......
[/quote]

:p oeps
 
Ik had het filmpje een paar maanden geleden gezien. Ik schok me toen de tandjes. :cool:
 
[quote author=Sacha link=topic=10130.msg140888#msg140888 date=1245410524]
Altijd leuk om te kijken als de kinderen in de kamer rond lopen......
[/quote]

Keken ze dan mee op het scherm en schrokken ze van de slang's actie? Of van jouw reactie? :-D
 
Ze hebben de kans niet gekregen om echt te schrikken, maar reageerden wel op mijn reactie: Wat is dat? Wat kijk je? Mag ik ook???????? Ze zijn zo lekker nieuwsgierig!!! Zal blij zijn als we over een paar weken weer internet op de PC hebben, kan ik weer rustig internetten als de dames ergens anders bezig zijn  :smile:
 
Jee, met ingehouden adem zat ik te kijken, wat een joekel!

Blijf goed kijken want aan het eind van zijn lichaam ligt heel iets raars op de grond, je moet goed kijken, beeetje moeilijk te zien, t maakt ook een raar (klein) geluidje, dus je speakers moet je ff flink hard aanzetten, kan iemand mij vertellen wat voor raar klein insektje dat is aan het eind vh filmpje???




After looking the movie i shit myself

lizzyhass great movie
 
Back
Top