Amulya en Badri - Brisbane - Nog steeds aan het wachten.....

Amulya

New Member
en wachten, wachten, wachten....... als het goed is moet het eind van dit jaar gaan gebeuren, maar je hoort steeds andere dingen; dan gaat het weer sneller of langzamer. We hopen 2de week van oktober de medicals te krijgen.
h






titel veranderd, ik hoop dat je het niet erg vind :D Simone
 
Hoi Amulya en andere Xpditemembers !!

Tja dat wachten :cry: !

Ik wacht dus ook nog steeds. Op de uitslag van het assessment door de Queensland Nursing Council, of ik als verpleegkundige erkend en geregistreerd ga worden hier in QLD !

Het is een re-assessment want de eerste keer waren mijn papieren niet nauwkeurig gelezen ... :?

Hopelijk hebben ze inmiddels leren lezen ! :wink:

De vergadering is op 15 oktober a.s.

Cheers !

Ingrid.
 
Amulya said:
Wat spannend! Wel heel lullig dat ze re-assessed moeten worden.

Nou inderdaad ! Het is erg spannend ! Ik hoop dat ik nu toch eindelijk die felbegeerde registratie ga krijgen want ik weet geen andere methode meer.. :?

Als ik mijn registratie niet krijg zie ik mij gedwongen om de hele studie overnieuw te moeten doen ! :cry:

En ik wil wel eens weten waar ik aan toe ben en gaan beginnen met mijn zelfstandig leventje hier want ik ben nu Toos Werkloos en dat bevalt me niet zo.. :(

I keep you posted ! :wink:

Ingrid.
 
Hi Ingrid

Als ik mijn registratie niet krijg zie ik mij gedwongen om de hele studie overnieuw te moeten doen !

Als je ruim 7 jaar werkervaring in Nederland had dan heb je eventueel nog een kans via de Trades/Skills Recognition Board. Ik weet niet of dit eventueel een optie is?? Maar met een beetje mazzel hebben ze nu inderdaad even de moeite genomen om alles volledig te lezen :)

Groetjes
Syl (woon halverwege Brissie & The Gold Coast)
 
Hi Amulya

Sorry, sorry...ik zu nu pas dat ik jouw "follow-up" oftewel laatste stand van zaken draadje aan het praten was. :oops: wilde namelijk even Ingrid een antwoord geven.

Heel veel succes met jullie plannen in ieder geval!

Groetjes
Syl
 
Back
Top