Anchor Hotel Rockhampton

Hezza

New Member
als jullie nu eens in Rockhampton (Queensland) verzeild raken neem dan eens een kijkje in ANCHOR HOTEL, mijn vriend (verloofde) en ik hebben het van niets iets gemaakt! helemaal opgeknapt, alle ongure mensen eruit geschopt en opnieuw begonnen!! op t moment wordt het gerunt door een ander jong stel omdat wij in NL zitten om alles te regelen voor mijn emigratie! maar de bar (en backpackershotel) is gewoon van ons!

we zijn gespecialiceerd in internationale biersoorten (over de 50 verschillende) en ook andere sterke drank uit heel de wereld! het is een echt beercafé!

ik had er zelf altijd een grote drop pot staan voor iedereen die uit NL kwam en behoefte had aan een lekker oerhollands dropje!

het is echt de moeite waard!

39 bridgestreet north rocky
 
Hi!!

Helaas zitten wij een beetje uit de slinger (tussen Brisbane & the Gold Coast) maar wie weet als we weer een keer die kant op komen!

Good on ya :up:
Groetjes
Syl
 
Wat goed man. Helaas gaan wij over 3 weken van Brisbane naar Melbourne verhuizen, dus de verkeerde kant op. Maar als we ooit in de buurt zijn, kom ik zeker even langs. Ik ben 1 keer in Rockhampton geweest en ik vond het een erg aangename plaats. Wij hebben een nachtje in "the Criterium hotel" doorgebracht aan de rivier.
Heel veel succes en ik hoop een keertje langs te komen.
 
wat gaaf zeg............een droom van velen hier op het forum denk ik.

wij hebben familie in Yeppoon dus als we eenmaal iin Australie zijn en we gaan een keer die kant op.....kom ik een dropje uit je pot halen :lol:
 
[quote author=WickedBrigitte link=topic=4899.msg62144#msg62144 date=1149815688]
Wat goed man. Helaas gaan wij over 3 weken van Brisbane naar Melbourne verhuizen, dus de verkeerde kant op. Maar als we ooit in de buurt zijn, kom ik zeker even langs. Ik ben 1 keer in Rockhampton geweest en ik vond het een erg aangename plaats. Wij hebben een nachtje in "the Criterium hotel" doorgebracht aan de rivier.
Heel veel succes en ik hoop een keertje langs te komen.
[/quote]

Mag ik vragen waarom jullie van Brisbane naar Melbourne gaan verhuizen? Ik speel zelf nl met de gedachten om juist richting Brisbane te gaan, al zijn mn Sydney en Melbourne ook nog steeds potentiele opties.
 
de "cri" is onze rivaal!!!  haha maar stiekem gaan wij er ook stappen op zaterdagavond nadat we zelf afgesloten hebben!!!  wij zitten precies op de zelfde plek alleen aan de andere kant van de brug!!
(en nu dan even niet om dat we t ff uitgeleasd hebben)

het is een mooie droom maar ook enorm hard werken 7 dagen per week maakten we vaak meer dan 15 uur per dag! en als iedereen dan eindelijk uit je bar is! moet je nog schoonmaken en de kas doen enz. enz.! maar ik heb er enorm veel geleerd! mn engels heeft zelfs al australische trekjes en t was een enorm leuke tijd! en nu weer terug in NL om alles de regelen (wat ook wel weer leuk is!)
 
Back
Top