André (24), wil strandhuis in Queensland

DutchSnackbar

New Member
Goeiedag,

Ik ben heel enthousiast meteen gaan posten in de Skilled Visa-sectie van dit forum, maar ik heb me niet eens fatsoenlijk voorgesteld. Bij dezen: ik ben André en ik ben net klaar met een internationale hbo-opleiding toerisme. Ik mag me dus Bachelor noemen, en verrek, ik ben inderdáád ongebonden! Op naar Australië dus, waar ik een dikke vier jaar geleden ook al zo heerlijk rondtoerde op mijn Working Holiday Visa.

Ik heb www.immi.gov.au ontdekt, en ik vind het een gruwelijk web. En nergens kan ik een visum vinden waarmee ik mag werken. Ik heb geen skill, tenminste, niet volgens de autoriteiten. Ik heb geen werkervaring. Ik heb wel een kennis die verscheidene bedrijfjes heeft, maar ja, hij heeft ook geen zin om allemaal advertenties te zetten e.d. alleen maar om te bewijzen dat hij zijn best heeft gedaan om een Australiër te vinden die een door hem verzonnen vacature kon opvullen. Het enige wat ik mee heb: ik spreek "vloeibaar Engels" en ben jonger dan 45. Weet iemand een maas in de wet of een obscuur visum dat ik over het hoofd heb gezien?

Jullie zijn schatten!

André
 
Hoi Andre,

Welkom op het forum. Met een opleiding in Toerisme moet er toch een weg te vinden zijn om naar Australie te komen. Misschien is het een idee om je eens te kijken of een bedrijf in Australie je wil sponseren. Ik weet daar niet veel van af, maar er zijn wat mensen op het forum die er wat van weten. Veel succes.
 
Hoi André,


Nogmaals welkom op het forum!
Je zou misschien een eigen bedrijf in Australië kunnen beginnen. Ik zou het zo uit mijn hoofd ook niet weten. Je zou kunnen informeren bij een geregistreerd emigration agent wat zijn of haar ideeën zijn.
 
Hoi Andre,

Je probleem klinkt bekend. Ook ik heb een tijdje terug op die site zitten browsen en kwam er achter dat het verrekte moeilijk is. Ook ik ben deze zomer afgestudeerd aan een HBO opleiding, alleen dan Internationale Communicatie en kan me dus ook bachelor noemen. Zelfde als jij heb ik op mn 23ste natuurlijk ook nog geen werkervaring. Nu heb ik voor mezelf ook de knoop nog niet doorgehakt of ik per direct al weg zou willen, dus nog een tijdje hier en werkervaring opdoen is bij mij de optie nu.
 
Back
Top