ang stelt zich voor

Ang

Member
Hallo allemaal,

Ik ben Angelique, de vriendin van Marcel; die al wat langer op dit forum rondneust. Ik ben 27 jaar en hoop uiteindelijk in Adelaide met gehandicapten te gaan werken....
Ik heb de hele tijd met Marcel meegelezen, maar nu het langzaamaan allemaal steeds serieuzer wordt, dacht ik dat het misschien wel handig was om een eigen account aan te maken :-o.
Ik heb weer andere vragen als hem misschien enzo. Marcel gaat voor een STNI en ik hoop daar op mee te kunnen.....
het is alweer lang geleden dat het onderwerp verhuizen naar Oz ter sprake kwam en wie had gedacht dat het allemaal zo serieus zou worden?? Ik niet in ieder geval, Marcel was nog nooit in Oz geweest en toch wist hij dat hij daar naar toe wilde....voor de rest van zijn leven nota bene!!

Ikzelf had al meer gereisd, 3 x 3 maanden in Amerika geweest en 1 x 2 maanden in Australie. Qua land vond ik het allebei even super, maar qua mentaliteit en oprechtheid, heb ik mijn hart toch ook verloren in Australie. Dus daarom zijn we vorig jaar naar Sydney gegaan om te kijken of zijn gevoel terecht was en of hij er echt naar toe wilde. Daar is hij nog veel verliefder op het land geworden als hij zelf had kunnen denken dus......

Nu zijn inmiddels alle stukken vertaald en kan alles bijna opgestuurd worden naar de TRA, maar inderdaad zoals zovelen van jullie hier al aangeven....Er zijn echt veel formulieren en je moet echt veel weten en doen. Maar ja uiteindelijk is het natuurlijk wel de moeite waard als je het visum krijgt....
:plane:

Ben benieuwd waar het allemaal toe gaat leiden, hoelang alles gaat duren en wat alles gaat kosten, maar zoals Marcel al zegt: we streven toch allemaal naar iets moois  :up:
Nou people, ik spreek jullie allen vast nog wel en mijn vragen komen vanzelf...

Groetjes Angelique

Hartelijk    :hi: op het forum,

Ik denk dat je hier veel info kunt vinden.
Veel suc6 met de aanvraag van je visa.

Gr Ineke   :up:

Welkom Angelique, wat leuk dat jullie Marcel zijn gevoel zo "volgen".

Succes met alle papieren

Welkom Angelique, leuk dat je ook mee komt kletsen en brainstormen! Je zult zien hoe verslavend  :naughty2: dit forum is!

Groetjes Linda

Back