anmc letter of determination binnen na 4 maanden

cadeboubas

New Member
Hoi allemaal,

Al tijdje geleden dat we wat hebben geschreven, maar nu hebben we onze papieren van de ANMC eindelijk binnen. Het heeft even geduurd, 3 x B.I.G registratie op moeten sturen , maar ze hebben het  en de letter of determination is binnen. nu nog de online application in vullen en dan begint de grote wacht periode.

Groetjes Tineke

P.S wat zijn er toch veel banen voor verpleegkundigen!!, dat wordt nog wat om te kiezen als we daar zijn. :lol: :grin:

Hoi Tineke

Ik ga ook als verpleegkundige naar australie.......melbourne om exact te zijn.

Inderdaad genoeg banen. Ik heb al een aantal ziekenhuizen benaderd en ze staan zowat om mij te springen......nou, niet om mij persoonlijk hoor. :grin:

Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Heb jij de ielts test al gedaan of moet je nog?

Groetjes Mariette (flevoland)

bedankt!!

En ook gelukkig niet alleen in de verpleging , maar ook voor mijn man is er volop werk in de hospitality. :up:
Dat wisten we ook al wel, maar toch lekker als je weer even checked of het niet een droom was en dat je dan gewoon weer zo'n 250 tot 400 banen ziet staan op internet. :wink:

IELTS hebben we al we kunnen het visum opsturen! eindelijk !we zijn ook erg benieuwd hoe lang het gaat duren, de verhalen lopen zo uiteen , de 1 moest 8 maanden wachten de ander weer lekker kort 5 maanden maar, Wij gaan voor de 4 maanden hahaha :grin:

Noosa heads here we come !!! :cool: :grin:

groetjes Tineke

Back