Anne Marije en David komen naar Brisbane!

Anne Marije

Member
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Leuk om alle succesverhalen te lezen van jullie en natuurlijk ook de tips!
Wij, David en Anne Marije, gaan Utrecht verlaten en komen hopelijk vanaf 1 july 2007 naar Rothwell (Brisbane) voor minimaal 1 jaar. Wij zijn bezig nu hard bezig met de papierenrompslomp voor het visum en het contract van David. Hopelijk komt het allemaal goed, want we willen graag! Zeker als we alle verhalen van jullie lezen, krijgen we nog meer zin.

David is onderhandeling voor een baan als huisarts in een groeiende praktijk. Ik ben leerkracht basisonderwijs (juf) en ga dus op zoek naar een baan in het onderwijs. Graag geef ik ook aan kinderen in kleine groepjes of prive les die de Nederlandse taal bij willen houden/leren of begeleiding willen bij hun Engelstalige huiswerk in de vorm van pre-teaching.

Hopelijk tot snel in Brissie!
Anne Marije

hallo Anne Marije en David,

Welkom op het forum  :hi:

Heel veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan

[quote author=Anne Marije link=topic=6859.msg86585#msg86585 date=1176115071]
Wij, David en Anne Marije, gaan Utrecht verlaten...
[/quote]

Ha! Nog meer Utrechters op het forum ;) Suc6 met de plannen :)

Hoi Anne Marije (wat een mooie naam!),

Ik weet niet of je het voor de makkelijkheid zei (doe ik ook als ik overseas ben) maar voor de zekerheid; Rothwell valt onder Redcliffe, en niet onder Brisbane.

Overigens een leuk 'weetje': de brug naar Redcliffe is de 2-na-langste brug in het zuidelijk halfrond. Zo, je kan het maar weten! :)

Succes!

Ireen.

Welkom op het forum!

Zie dat jullie met open armen door alle Brisbane gangers worden ontvangen.

Chantal

Hi Anne Marije,

Ook wij gaan in juli naar Brisbane. We hebben net het ticket geboekt! En ook wij vertrekken vanuit Utrecht. Dus -wie weet- zien we elkaar al in het vliegtuig en zelfs op weg naar Schiphol!
Leuk dat je aan kinderen Nederlands wil geven. Wij nemen onze zoon van 10 mee en het lijkt ons zeker zinnig om hem ook in Brisbane door iemand met verstand van zaken het Nederlands bij te laten houden. Ik heb daar dan ook graag later nog eens contact over!

Zijn jullie al redelijk gevorderd met alle voorbereidingen?

gr. Ellen.

Welkom op 't forum!
Veel succes met alle voorbereidingen!
Ik kreeg van Fijke hier op het forum een tip over een NOB school in Perth (Ned. Onderwijs in het buitenland). Hier wordt de aansluiting met het Nederlandse onderwijs verzorgd. Misschien is er in Brisbane ook wel een NOB school... De website van de Schakel is www.deschakel.com.au.
Groetjes, Hinke

Back