Anne, stelt zich voor!

Anne4

New Member
Nogmaals! :wink:

Goed, ik ben Anna, ik heb me al eens eerder voorgesteld en werd eigenlijk wakker door een nieuw lid op een ander forum.
Ik ben inmiddles vijf kinderen rijk, gezin compleet en woonachtig in de buurt van Grafton, Coutts Crossing om precies te zijn.

Ik zie dat het forum fiks uit de kluiten is gewassen, harstikke goed! Wie weet kan ik ooit nog eens van dienst zijn her of der.

[size=12pt]Wij zijn verhuisd naar een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein oordje, in de buurt van...ehm... :roll:Grafton (30 minuten rijden).

We zijn vorig jaar vanuit Thailand met ons gezinnetje van vijf naar Newe Castle gekomen, bij mijn schoonouders ingewoont. Alvorens mijn man een baan kreeg, ten noorden van Grafton.
[/size]

Hi Anne, welkom hier! Er valt hier een boel gezellig te kletsen hoor, je zit goed.

Veel plezier en tot kletsen dan  :up:

Hoi Anne en kids,

Wij zijn Ellen, Wim, Jim (11) en Renée (9). Wij wonen in Emerald Beach (Coffs Harbour) ongeveer 60 km ten zuiden van Grafton. Afgelopen zondag ben ik  (Wim) met Jim nog in Grafton geweest omdat Jim aldaar moest voetballen.
Wij verblijven bijna een jaar in Australië en wonen sinds 3 maanden in Emerald.
Dus mochten jullie in de buurt zijn koffie staat klaar.

[quote author=wimellen link=topic=7682.msg99968#msg99968 date=1190719286]
Hoi Anne en kids,

Wij zijn Ellen, Wim, Jim (11) en Renée (9). Wij wonen in Emerald Beach (Coffs Harbour) ongeveer 60 km ten zuiden van Grafton. Afgelopen zondag ben ik  (Wim) met Jim nog in Grafton geweest omdat Jim aldaar moest voetballen.
Wij verblijven bijna een jaar in Australië en wonen sinds 3 maanden in Emerald.
Dus mochten jullie in de buurt zijn koffie staat klaar.
[/quote]

[size=11pt]Wat leuk! Jullie zijn hier dus ook niet nog zo heel lang!
Zijn de kinderen (en jullie) het al helemaal gewend?

Ik zal je even een pb'tje sturen, met ons adres, zet ik toch liever niet helemaal online, maar andersom staat de koffie ook klaar!
Emerald Beach, ligt toch net iets voor Coffs, van Grafton af gezien??
[/size]

Hoi Anne,

Wacht het PM af. We vinden het hier fantastisch. We beginnen inderdaad aardig te wennen. Prachtige omgeving en het heerlijke weer.
Via voetbal van Jim en judo van Renée ontmoeten we vele leuke mensen.
De "no worries" mentaliteit valt niet altijd mee, zeker met het nakomen van afspraken vergt dit soms het uiterste geduld van je.

Kinderen vermaken zich ook op school uitstekend. Missen natuurlijk regelmatig hun vrienden en oude woonomgeving. Zijn echter ook erg blij met de nieuwe woonomgeving.

groeten,

Wim, Ellen en kids

Hoi
imagesaniglobe.gif
fellow globetrotters !

:hi: op het forum.

Moet je een kindje krijgen in Thailand!

Ja dat zal ook wel een papierbe[size=14pt]e[/size]erg zijn !

:up: The Roosters

Welkom op het forum!
Ik zal me ook even voorstellen: Anne Marije, maar voor velen Anne  :smile: sinds half aug. 2007 te Scarborough, QLD, klein uurtje boven Brisbane.

Dus mochten jullie je lekker aan de Sunshine Coast vertoeven,
dan zet ik graag een kop thee/koffie of schenk ik een lekker wijntje/koud biertje in!
Strand in combinatie met bewaakt openlucht-zwembad op 5 minuten rijden voor de kids, so very welcome!

Back