Annelies in NL

v711annelies

New Member
Hoi iedereen!  Ik ben Annelies en ik wil heeel graag naar Australie emigreren.  Ik ben daar een jaar geweest met een working holiday visa en ben toen verliefd geworden op het land.  Ik studeer nu psychologie in NL en zit in mn derde jaar.  Ik wil wel eerst hier mn masters halen en dan wil ik direct naar Aus, maar kan dat wel zonder werkervaring?  Echt leuk forum dit, het geeft me weer energie om er toch voor te gaan! :)

HEy Annelies, welkom op het forum en als je vragen hebt, de Search-button is you best friend! En anderw vraag je het maar!  :up:

Sara

Hoi annelies
Welkom op het forum. Ik zelf kan je met deze vraag niet helpen, maar veel andere mensen wel. Vraag gerust. :up:

groetjes Astrid  :fish:

Natuurlijk van harte welkom...

En om terug te komen op je vraag. Het is, voor zover mijn kennis reikt, niet mogelijk om zonder werkervaring het land binnen te komen. Ook al zijn er Skills Assessment Authorities, die niet eisen dat je relevante werkervaring aantoont, zul je toch op de een of andere manier aantonen dat je ook werkervaring hebt opgedaan in jouw vakgebied....

Veel succes en idd, zoals anderen ook al aangaven: maak veel gebruik van de zoekfunctie op het forum :)

Hoii,

:hi: op dit forum.
Je kunt ook je studie afmaken in Oz.......als je dat wil natuurlijk.
Dan ben je er alvast :lol:
Zonder werkervaring kom je er indd niet in  :-(
Succes met alles!

Liefs Eutrice

Ook van ons een Hartelijk Welkom op Het Forum.

Je kan veel info hier vergaren, of anders zijn er vast wel leden die je kunnen helpen.

Maar pas op, voordat je het weet ben je verslaafd!!

Rene

Back