antecenten onderzoek

tomvdw

New Member
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over de hoeveelheid informatie die de australische overheid wil weten als je immigreerd.
Enige tijd gelden heb ik heb ik een lastige periode gehad, familie problemen en mijn broer had kanker, ik heb in die periode een psychiater bezocht voor een paar maanden. Nu wilde ik weten of dit soort informatie wordt gevraagd in de immigratie formulieren? Doet men een antecedenten overzoek? Wat als je liegt over dit soort informatie?

Ik maak in principe volgens het puntensysteem prima kans om daar te wonen/werken maar ik weet niet of dit problemen gaat geven.

Hopelijk weten jullie hier meer over.

Groeten,
Tom

He Tom,

Aan het einde van je aanvraag moet je een medische keuring ondergaan. Daarin wordt oa over dit onderwerp gevraagd, en je kan volgens mij beter over alles open kaart spelen. Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) zijn een paar sessies bij een psyciater namelijk  geen reden om je af te wijzen. Zeker als je er nu (of op het moment van je keuring) niet meer voor wordt behandeld.

Het lijkt me verder vrij menselijk dat je in een dergelijk geval wat hulp nodig hebt......het is tenslotte niet niks....en dat weten ze daar bij de LCU ook wel.

Liegen zou ik nooit doen (en ik ben echt geen moraalridder ofzo) maar als ze daar om wat voor reden dan ook achterkomen kan je het hele avontuur zeker vergeten.......

Gr Frank

Back