vogelbekkie
New Member
Even een vraag waar hopenlijk iemand antwoord op heeft omdat het
zeer ingewikkeld is verwoord in onze bijlage bij ons pas verkregen visum
Namelijk het volgende:
ik ga op een sponsorvisum (120) met permanente residentie en mijn vrouw en 2 kinderen (secondary applicant)
gaan uiteraard mee op mijn visum (als main applicant).
Alleen omdat ik nu opeens eerder moet gaan beginnen bij mijn werkgever moet ik eerder in Australie zijn dan
dat we origineel gepland hadden.
Dus nu ga ik een week eerder en familie volgt een week later maar zoals ik nu begrijp uit de bijlage zou dit niet
mogelijk zijn en moeten we met zijn allen tegelijk Australie in. (ze hebben het over regelingsnummer 8502)
Hopelijk hoeven we maar slechts 1 ticket om te boeken ipv 4.
Dus als er iemand is die weet hoe het zit en je wil deze wetenschap met ons wil delen..Graag
Thanks
zeer ingewikkeld is verwoord in onze bijlage bij ons pas verkregen visum
Namelijk het volgende:
ik ga op een sponsorvisum (120) met permanente residentie en mijn vrouw en 2 kinderen (secondary applicant)
gaan uiteraard mee op mijn visum (als main applicant).
Alleen omdat ik nu opeens eerder moet gaan beginnen bij mijn werkgever moet ik eerder in Australie zijn dan
dat we origineel gepland hadden.
Dus nu ga ik een week eerder en familie volgt een week later maar zoals ik nu begrijp uit de bijlage zou dit niet
mogelijk zijn en moeten we met zijn allen tegelijk Australie in. (ze hebben het over regelingsnummer 8502)
Hopelijk hoeven we maar slechts 1 ticket om te boeken ipv 4.
Dus als er iemand is die weet hoe het zit en je wil deze wetenschap met ons wil delen..Graag
Thanks