Appartement huren tijdens vakantie

clair

New Member
Hallo mensen,

Wij hebben besloten om volgend jaar zomer(als het financieel haalbaar is)4 weken naar Brisbane te gaan.
Tenminste,we willen de Sunshine Coast gaan verkennen en het liefst in Caboolture of omgeving een appartement huren,om een idee te krijgen hoe het is om daar te wonen,scholen bezoeken maar ook naar het strand(tis wel winter dan.... :|)en dagtochtjes maken naar Brisbane of pretpark.

Zijn er mensen die ook al eens een appartement gehuurt hebben tijdens vakantie?
Hoe beviel dit?
Zijn ze luxe of sober,prijsklasses?

Wij durven nog geen auto te rijden daar dus is taxi of bus een goed alternatief?

Wij zijn met z'n 3-en.dus 2 volwassenen en 1 kind van 7.Clair.
 
Hoi,

om alvast aan het verkeer te wennen zou je in NL alvast aan de andere kant van de weg kunnen gaan rijden; heb je de eerste helft al gehad.........................duh........................ :lol:

Zonder gein: taxi en bus is niet niet echt een alternatief. Er zijn wel bussen enzo, maar die gaan niet overal heen waar je wilt, en afhankelijk van de route gaan ze niet allemaal even frequent.

Appartementje huren is geen probleem, zeker niet als het een vakantiehuisje/ appartement is. Een "gewoon" huis zal denk ik niet lukken. Daar willen de meeste eigenaren niet aan.

Een optie is ook op een beter caravanpark (BIG4, FPA, of Top Tourist bijvoorbeeld) een huisje te huren. Die kun je met twee en soms drie kamers krijgen, en zijn prima! Meestal ook zwembad en speeltuin in de buurt, dus fijn voor de kids! Voor -ruim genomen- tussen de $300-500 per week moet je zonder meer iets moois kunnen krijgen. Goedkoper is er denk ik ook nog wel, als je goed zoekt, maar dat zijn vaak de "gewone" huizen...........

Ciao,
Marc
 
Bedankt Marc,ik heb een caravanpark gevonden in Caboolture,daar kun je een cottage huren voor $400 per week.Misschien goedkoper in het laagseizoen,ik zal ze eens mailen.Clair.
 
Back
Top