asdf

Hi Coen,

Een van de beste plannen die je de laatste tijd verzonnen hebt denk ik ;)

Geintje ;)

Welkom

Welkom! Al eerder in Australie geweest??

Anders is een Working Holiday visum misschien een idee om een jaar of 2 te werken en reizen zodat je weet of Down Under het land voor jullie is?

Welkom hier!!
En wat Kims zegt: Is een WHV geen leuke optie voor jullie om eens te kijken of het wat is?

Welkom op het forum! Zoals hierboven al wordt benoemd zou ik als ik jullie was zeker gaan kijken of een WHV iets voor jullie is. Deze kun je nog tot je 30e aanvragen. Dat is een leuke, ongedwongen mogelijkheid om rond te kijken in Australie en te kijken of het land bij jullie past en zo ja, welk gebied jullie aantrekt. Succes met jullie overwegingen!

welkom hier! Idd een goed idee om eerst eens WHV te gaan inzetten om te kijken of Oz wel bij jullie past, voordat je alles in gang hebt gezet. Succes!

Welkom! ben ook nieuw hier. Naast je plan om naar Australie te gaan is het aanmelden bij het forum ook zeker een goed plan om alles eens lekker door te lezen.

Wat een goeie tips! Ik heb ergens nog familie zitten in Australie dus hopelijk komt het allemaal goed. Mag je als getrouwd stel ook zon WHV aanvragen?

Lijkt me geen problem om allebei onafhankelijk van elkaar een WHV aan te vragen, zolang je maar aan de leeftijds eisen voldoet...

Welkom! Net zoals jij nieuw hier en wij hopen ook over niet al te lange tijd te emigreren! Succes met alles!

Back