ATHENS 2004 AUS / NED

Silvia

XPdite Hero
Tussenstand 19/08/2004

Netherlands Total: 9

Gold
Cycling Road - Women's Individual Time Trial ZIJLAARD-van MOORSEL Leontien
Swimming - Men's 100m Freestyle van den HOOGENBAND Pieter

Silver
Judo - Women's -70 kg BOSCH Edith
Swimming - Men's 200m Freestyle van den HOOGENBAND Pieter
Swimming - Men's 4 x 100m Freestyle Relay NED

Bronze
Judo - Men's -90 kg HUIZINGA Mark
Judo - Women's -57 kg GRAVENSTIJN Deborah
Swimming - Women's 100m Butterfly de BRUIJN Inge
Swimming - Women's 4x100m Freestyle Relay NED


Australia Total: 16

Gold
Cycling Road - Women's Road Race CARRIGAN Sara
Shooting - Women's Trap BALOGH Suzanne
Swimming - Women's 100m Butterfly THOMAS Petria
Swimming - Women's 4x100m Freestyle Relay AUS
Swimming - Men's 200m Freestyle THORPE Ian
Swimming - Men's 400m Freestyle THORPE Ian

Silver
Swimming - Women's 100m Breaststroke HANSON Brooke
Swimming - Women's 200m Butterfly THOMAS Petria
Swimming - Men's 400m Freestyle HACKETT Grant
Swimming - Men's 4 x 200m Freestyle Relay AUS

Bronze
Diving - Men's Synchr 3m Springboard AUS
Diving - Women's Synchr 3m Springboard AUS
Diving - Men's Synchr 10m Platform AUS
Shooting - Men's Trap VELLA Adam
Swimming - Women's 100m Breaststroke JONES Leisel
Swimming - Men's 100m Freestyle THORPE Ian

Vooral het zwemmen was erg spannend. Maar waar ga jij nou voor als Australie tegen Nederland in de finale staat?
 
Silvia said:
Vooral het zwemmen was erg spannend. Maar waar ga jij nou voor als Australie tegen Nederland in de finale staat?

Woohoo...Pieter en Leontien!! :D
Tsja, lijkt me duidelijk toch...NEDERLAND.
 
Ik heb er toch moeite mee om een keuze te maken. Ik heb liever dat ze niet tegen elkaar hoeven.
 
Hier in huize KC heerst er echte rivaliteit. Tuurlijk ben ik voor NL en Mrs KC voor Oz. En kleine Emma roept de hele tijd Australia dus ik ben in de minderheid :wink:

KC
 
ha kc,

Ik was even benieuwd hoe het met jullie gaat?
Hebben jullie al een besluit kunnen nemen of jullie gaan of niet

groetjes
 
Ik ben toch echt wel voor Nederland, alleen elke keer als ik tv aanzet zie ik alleen maar Australie... grrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Anne Marie
 
En Nederland heeft er weer een zilveren plak bij! Helaas heeft Mia Audina met het badminton enkelspel geen goud gewonnen.. Het scheelde maar een haartje... Maar petje af hoor, ze heeft t goed gedaan...
 
Ik ben natuurlijk voor Nederland en zal dat ook altijd (?) blijven. Al is het alleen maar om in Australië een paar mensen tegen de haren in te strijken! Zo was ik er tijdens de finale van "World Idol" (ik was toen in Tasmanië) natuurlijk ook van overtuigd dat Jamai :shock: zou winnen en die maffe Aussie ver achter zich zou laten :lol:.
 
ik vind het ideaal! Wint Nederland dan ben ik natuurlijk voor hun. En anders ben ik voor Australië. Moet je voorstellen hoeveel extra je dan blij bent! :lol:

En omdat we eerst ook nog misschien naar Denemarken zouden gaan, en ik de bevolking erg sympathiek vind, ben ik ook een beetje voor die sporters. Mijn olypische spelen kunnen niet beter!
 
jufrebekka said:
ik vind het ideaal! Wint Nederland dan ben ik natuurlijk voor hun. En anders ben ik voor Australië. Moet je voorstellen hoeveel extra je dan blij bent! :lol:

En omdat we eerst ook nog misschien naar Denemarken zouden gaan, en ik de bevolking erg sympathiek vind, ben ik ook een beetje voor die sporters. Mijn olypische spelen kunnen niet beter!

:lol: :lol: Goed idee.
 
Back
Top