Augustus naar Perth!

keesje

New Member
Hallo Allemaal,
Ben ook nieuw hier, ik kom in Augustus 2007 naar Perth. Samen met mijn vriend (Kiwi). Allemaal erg spannend. Moet nog een beetje wennen dat het allemaal officieel gaat worden en dat ik mijn familie en vrienden ga achterlaten :cry: Het is de liefde die me naar Perth brengt. Ben er al een keer of 3 geweest, maar vind het nog wel een beetje eng allemaal. Komt vast goed, het feit dat er zoveel Dutchies zitten die erg aktief en behulpzaam zijn op dit forum, maakt het allemaal al wat makkelijker.
Groetjes Wendy

Welkom op het forum en alvast welkom in Perth, de mooiste stad van Oz.
Die wij over 2 jaar weer gaan verlaten.

[quote author=Lela link=topic=6832.msg86188#msg86188 date=1175586546]
Sorry even  :eek:fftopic:

Huh? Waarom weg uit Perth?
[/quote]

:whisper: Sst, niet verder vertellen hoor. We hebben een stukje Australie gekocht in Gingin. Een plaatsje 85 kilometer ten noorden van CBD van Perth. Vandaar.

Wat geweldig zeg!!! gefeliciteerd!

Heb even Gingin opgezocht op google, ziet er goed uit daar :up:

Enne.. nu maar weer terug on-topic :)

Groetjes,
Lela

Welkom alvast in de mooiste stad!! Net tegen het eind van de winter aankomen is ook goed gepland ;-).

FF OffTopic:
Tjonge Wilco, daar had je me effe te pakken ;-) Ik zag Gingin nog wel een beetje als Perth namelijk ;-)

Terug OnTopic...

Welkom ook, het forum geeft idd een gevoel alsof je al mensen terplekke kent. Ik ga in oktober naar Perth, helaas nu nog als toerist. Wie weet tot ziens in Perth!  :smile:

Welkom op het forum, en alvast welkom in Perth.
Succes met wachten, geniet nog maar even van een zomertje in NL!

See you at the Sunset Coast!

Inacar

Hallo Wendy,

Welkom op het forum  :hi: 

Alvast heel veel plezier in Perth.

Groetjes,
Susan

:up: Hoi hoi,
welkom op het forum, ik ben brigitte en vertrek ook rond augustus naar Perth om bij mijn grote liefde te gaan wonen (echte ozzie). Succes met de voorbereidingen en wie weet kunnen we elkaar nog ergens mee helpen.
Groetjes Brigitte

Back