Aukje en Dirk hebben hun IELTS-testen gehaald!!!!!!!!

aukendirk

XPdite Sponsor
YESSSSSS!!!! YESSSSS!! YESSSSSSSS!!! :-D :-D :-D

Net een telefoontje gehad van Buysse: We hebben alletwee onze IELTS-test gehaald!
Vooral Dirk was overtuigd dat hij het NIET had gehaald, dus ooooooooo, wat zijn we blij!

En nog met goede punten ook! Dirk voor zijn general twee 6-en en twee 7-ens,
ik academic met twee 8-en en twee 9-ens!!!

Jipppiieeeeeee!!! HOIHOIHOIHOIHOIHOIHOI

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Thanks!

Maar even gelijk een aanvullende vraag:

Iemand geinteresseerd in de specimen materials booklet voor de IELTS ( oefenboek voor de general én de academic ielts testen om te kijken wat je niveau is, plus aanvullende oefentesten en cd met speaking testen)
of in het oefenboek  ' IELTS TEST PLUS', met 5 volledige academis testen ( lees, luister, schrijf en spreek), tips voor de test en een paar general lees en schrijf testen?? Ze zijn te koop voor een zacht prijsje!

We hebben ze niet meer nodig, hahahahaha!!!!
 
:clap2: van Harte gefeliciteerd met het behalen van jullie Ielts testen....!    :congrats: en met zulke mooie cijfers....!

Ik zelf heb de IELTS test in 2002 gehaald, en toch nog een 8 ondanks dat ik dyslectisch ben....  :eek:ops!:

Heel veel suc6 met het verdere traject.

Greetz,
Koen
 
Ook van mij van Harte  :congrats:  Heel goed gedaan. :applaus:



Gr Ineke   :up:
 
[size=14pt]WOW, helemaal SUPER!!!! GEFELICITEERD HOOR!! [/size]  :up:  :up:  :up:  :up:  :up: :dance:

Hopelijk komen wij er net zo goed vanaf als jullie  :)

Groetjes John en Cat

btw. verkoop je dat plusboek ook los? (gewoon oefenboek hebben we al...)
 
Hoi Aukje

WAAAUUUWWWW super, hartstikke goed, ben zo blij voor jullie!!!! En ik wil graag (als het nog kan) die cd's en dat oefenboek van je overnemen + die aanvullende testen!! Wij wachten nog tot de goedkeuring van je weet wel, de TRA voordat we Ielts doen.

Groetjes Miranda
 
Jaaaah [size=18pt]GEFELICITEERD!!!  [/size] :happysun: :happysun: :happysun: Geweldig nieuws!!

Groetjes Lin
 
Back
Top