Aussies aan het strijkijzer

tinusv

XPdite Hero
Onder het motto "A real man knows how to iron" worden dezer dagen in heel Australië cursussen strijken voor mannen gegeven.                       
                                       
Volgens een van de strijkdocenten zijn er drie typen mannen te onderscheiden die aan de cursus meedoen: de typische vrijgezellen, mannen die indruk willen maken op hun vrouw of vriendin en mannen die recent door hun vrouw het huis zijn uitgeschopt.
                                       
Om de lessen wat dragelijker te maken, krijgen de cursisten aan het einde van de dag een wijnproefsessie. En dat voor maar 160 euro de man.

Bron: Pagina  402    Teletekst wo 05 okt


Volgens mij missen ze een vierde type man: diegene die door hun vrouw/vriendin worden "gedwongen" naar de cursus te gaan onder het mom van wijnproefavond :-D.
 
Kun je misschien wat specifieker zijn over de bron en evt contact details? Ik wil Tjarco graag verrassen!
 
Hier een link naar de Teletekst pagina (http://teletekst.nos.nl/gif/images/402-04.gif). Ik weet niet waar Teletekst (kladblok) deze info vandaan heeft, maar ik zal even zoeken.

402-04.gif


Edit: Ik heb me suf gezocht, maar geen andere sites gevonden die hier melding van maken. Zelfs de slogan "A real man knows how to iron" wordt niet gevonden. Misschien een hoax van de Kladblok tt-pagina?
 
HIJ IS ECHT GOED!!!!!!!!!!!!!  :-D :-D

Leuk zulk soort initiatieven, voor mij zou er wel een cursusje simpele huisklusjes kunnen komen (lampje aansluiten, band plakken en zo).

Gr Miranda  :)
 
:-D Inderdaad Miranda....maar laten wij eers beginnen met "het vervangen van de toiletrol"

Groetjes
Syl

p.s. Martijn, en....ga jij?? :-D
 
Helaas! Martijn gaat niet. Want ik doe de strijk bij ons thuis. Daarentegen doet Martijn altijd de was. En vaak stofzuigt hij ook. Koken kan ie ook goed. Dus dat strijken... ach dat neem ik dan wel voor lief :D. Hoewel ik het niet erg zou vinden hoor  :up:
 
Back
Top