Australiër in z'n achteruit op de snelweg

Maluka

XPdite Sponsor
Gepubliceerd: maandag 13 maart 2006 @ 19:50
Behalve nekpijn heeft een Australische automobilist een verwijsbrief naar de rechter gekregen wegens achteruit rijden op één van de drukste wegen van Australië. De man had er al veertig kilometer op zitten en had nog negentig kilometer te gaan.

De man was onderweg naar huis en zei dat de versnellingsbak kapot was en de auto alleen nog maar in zijn achteruit kon. Na controle bleek dat ook zo te zijn. De man moet binnenkort voor de rechter verschijnen.

Bron: fok.nl

Moet je eens voorstellen hoe het eruit ziet, al sje naar voren kijkt  :-D

Volgens mij kan zoiets ook alleen maar in Australie,  ik zou het hier in ieder geval niet in mijn hoofd
halen om zo'n actie te ondernemen.

Ik had het gisteravond ook gelezen op de teletekst, 't is ook net alsof je toch wel alle Australische berichtjes overal uitpikt zelfs dingen die niet echt interesant zijn lees ik omdat het van daar is en een bepaalde aantrekkings kracht uitoefend.

groetjes Manja :)

[quote author=memswear link=topic=4163.msg51738#msg51738 date=1142318254]
Ik had het gisteravond ook gelezen op de teletekst, 't is ook net alsof je toch wel alle Australische berichtjes overal uitpikt zelfs dingen die niet echt interesant zijn lees ik omdat het van daar is en een bepaalde aantrekkings kracht uitoefend.

groetjes Manja :)
[/quote]

Ja hé...alsof er nu opeens vanalles gebeurd in Oz en je dat vroeger noooit zag ....tvalt echt op ...

sorry....off topic .... :oops:  :oops:

Vanmorgen hoorde ik dit op de radio. Daar ging een gerucht dat de man ook geen rijbewijs in zijn bezit had. Iemand anders dit ook gelezen of gehoord?

Nee, niets gehoord of gezien, maar ik vind het wel gaaf...  :lol:
Ik ben best wel wat gewend, in Mildura is er bijvoorbeeld 's avonds niet veel te doen voor de jeugd, dus dan gaan de kwajongens naar de plaatselijke boer, zoeken een paar koeien en gaan cowtippen.... koeien omgooien als ze aan het slapen zijn..... :) :? :lol:

Dus dit verbaasd me niet echt....lol

Gr.Koen

Beetje lullig voor die koeien, maar lijkt me wel grappig om te zien  :-D :-D :-D
vooral als ze op een rijtje staan, Koeien-Domino  :evil:

lin

Het was inderdaad ook de hele tijd hier op de radio (YorinFM). Ik vond het zo komisch  :-D

En dat hij dit 40 km lang gedaan heeft, zonder dat iemand zich er druk om heeft gemaakt! Geweldig toch! Het was op de weg van Sydney naar Melbourne (zei men hier): zal het de Hume highway zijn geweest? Dan vind ik dat helemaal een prestatie! Zou hij voor geridderd moeten worden!

Henriette

Holy Koala!!! 40 km!!!

Het kan toch bijna niets anders of hij heeft een nieuwe sport uitgevonden!

(Wie komt verder?  :oops:)

[quote author=Joep link=topic=4163.msg51799#msg51799 date=1142347744]
Holy Koala!!! 40 km!!!

Het kan toch bijna niets anders of hij heeft een nieuwe sport uitgevonden!

(Wie komt verder?  :oops:)
[/quote]
Misschien komt hij wel in het Guinness Book of Records  :up: .

Zou hij dit ook met een caravan eraan kunnen.

Dan haal je minstens CNN,

Commentaar van Andre van Duin erbij....(hoe heet dit programma ook alweer ??)

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=4163.msg51809#msg51809 date=1142360633]
Zou hij dit ook met een caravan eraan kunnen.

Dan haal je minstens CNN,

Commentaar van Andre van Duin erbij....(hoe heet dit programma ook alweer ??)

Jack :evil:
[/quote]
Ter land ter zee en in de lucht.

Commentaar van André: Mijn gras... Mijn gras..... Boem... Mooi, mooi....

Oooohhhh ja! Ik weet het weer: van andre van duin, iets van De achteruit rij races of zo, toch???
Maar dat met die caravans, dat was niet achteruit rijden hoor, dat waren de caravan races......en die werden dan helemaal aan flarden gereden!!! ha ha
Ik zat ook al te denken: dan trek je dus geen caravan, maar duw je ereen! Dat zou inderdaad CNN waardig zijn  :-D

Back