Australiër worstelt zich uit maag van haai

tinusv

XPdite Hero
Een Australische man heeft zichzelf weten te bevrijden nadat een haai hem al half had doorgeslikt. De 3 meter lange witte haai greep de 41-jarige duiker eerst bij het hoofd, waardoor diens neus brak.

Bij de volgende hap beet het roofdier in de torso, maar de Australiër vocht zich vrij en stak de haai in een van zijn ogen. Daarop konden zijn duikmaten hem in veiligheid brengen.

De man is met vleeswonden naar een ziekenhuis in Wollongong gebracht, meldde de Australische krant The Sydney Morning Herald dinsdag.

Bron: fok.nl

AARRGGG!!!! Wat voor trauma hou je daar aan over?? :shock:

Ik heb net afgelopen weeken op discovery een programma gezien waarbij ze in de maag van een (levende) haar keken. Die was toen leeg, maar ik heb nu een idee wat die man gezien kan hebben.........BRRR!!

[quote author=Lilygirl link=topic=6420.msg79650#msg79650 date=1169539826]
Die was toen leeg, maar ik heb nu een idee wat die man gezien kan hebben.........BRRR!![/quote]

Ik heb pas ook zoiets gelezen, wat die man in de maag van de haai zag wil je niet geloven [size=8pt]4 mannen .......die aan het pokeren waren...[/size]

Da's lekker nieuws.
Vooral als je, over een paar weken, in Australie je duikcursus wilt afronden :oops:

Bart

Ach Tekkel....

De kans dat je tijdens je duikcursus (of latere duiken) je door een haai wordt aangeboden de binnenkant van zijn/haar lichaam te bewonderen is dermate klein cq. nihil dat ik me daar geen zorgen over zou maken.

Als je weer leest op internet of in de krant van een zwaar auto-ongeluk. Doet jou dat ook besluiten om maar nooit meer in de auto te gaan zitten?

Ja hoor.....

Ik zou geen reden zien om dan nooit meer te gaan duiken...
Dat schijnt ook de beste manier te zijn om er overheen te komen....

:D heerlijk zo'n overdreven titel! Klinkt alsof ie als Jonas in de maag heeft gezeten, maar dat valt nog wel mee hoor: http://www.news.com.au/story/0,23599,21106694-2,00.html

Back