vipkop
Member
Hoi
Wij zijn van plan naar Australie te emigreren aan het begin van 2014.
Mijn man ist Australisch en wil al erg lang terug. Ik heb het altijd tegengehouden maar ben langzaam aan het idee aan het wennen om toch te verhuizen.
We hebben 2 kleine kinderen van 5 en 6 en de timing is perfect nu denken we.
We hebben allebei onze banen verloren hier en moeten sowiso opnieuw beginnen.
Misschien heeft iemand tips om daar aan het werk te komen en of dat net zo moeilijk is als hier...Welke regionen van Brisbane zijn fijn om in te wonen als familie?
Gold Coast en Sunshinecoast ervaringen?
We zoeken nu banen aan scholen om hoboles te gaan geven voor mijn man, ook in orchesten maar dat is geloof ik nog moeilijker daar.
Ikzelf ben zangeres/danseres en heb 20 jaar ervaring in het spelen van musicals. Helaas kan dat in Australie ook niet dus moet ik het doen met andere dingen die ik nog kan.
Ik heb nog een opleiding als Euro-hostess en heb ervaring om op beurzen te staan. Ik ben open voor alles misschien komt er wat op mijn pad. Of op het vliegveld ? Ik spreek 3 talen vloeiend.
We zien het wel. Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken.
Graag hoor ik tips over alle mogelijke dingen.....
Groetjes Vip
Wij zijn van plan naar Australie te emigreren aan het begin van 2014.
Mijn man ist Australisch en wil al erg lang terug. Ik heb het altijd tegengehouden maar ben langzaam aan het idee aan het wennen om toch te verhuizen.
We hebben 2 kleine kinderen van 5 en 6 en de timing is perfect nu denken we.
We hebben allebei onze banen verloren hier en moeten sowiso opnieuw beginnen.
Misschien heeft iemand tips om daar aan het werk te komen en of dat net zo moeilijk is als hier...Welke regionen van Brisbane zijn fijn om in te wonen als familie?
Gold Coast en Sunshinecoast ervaringen?
We zoeken nu banen aan scholen om hoboles te gaan geven voor mijn man, ook in orchesten maar dat is geloof ik nog moeilijker daar.
Ikzelf ben zangeres/danseres en heb 20 jaar ervaring in het spelen van musicals. Helaas kan dat in Australie ook niet dus moet ik het doen met andere dingen die ik nog kan.
Ik heb nog een opleiding als Euro-hostess en heb ervaring om op beurzen te staan. Ik ben open voor alles misschien komt er wat op mijn pad. Of op het vliegveld ? Ik spreek 3 talen vloeiend.
We zien het wel. Ik hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken.
Graag hoor ik tips over alle mogelijke dingen.....
Groetjes Vip