australie expo...???

geerjap

XPdite Sponsor
Piepels,

ik lees in meerdere berichten over een expo waar recruiters aanwezig waren vanuit australie of die australische bedrijven vertegenwoordigden.
Klinkt erg interessant, is er in de nabije toekomst weer zo'n expo of is er een site van, ik kan er maar moeizaam wat over vinden?

Heeft trouwens iemand nav deze expo uiteindelijk een job offer gekregen?

GroetZ

JAP

[quote author=linda link=topic=6437.msg79839#msg79839 date=1169706619]
>search: job offer expo

tadaa!

[/quote]

Bedankt voor je antwoord  :up:

maar ik had ik al eerder op deze woorden gezocht  ik kan geen link vinden naar een site waar meer staat over deze expo en of hij weer gehouden gaat worden en wanneer dan.... :|

Nog iemand input???

Hoi,

Dit lijkt de officiele site te zijn voor de expo:

http://www.expo-australia.com/

Daaruit blijkt dat de expo alleen nog in de UK plaats vindt.

Overigens ben ikzelf op de expo in A'dam geweest (oktober 2005 als ik me niet vergis). Ik heb daar, als ITer, niet veel aan gehad.

Houdoe,
Ben

" job offer nav de EXPO".....

Jaaaaaa.! Ben begin October 2005 in amsterdam geweest, eind van de maand kreeg ik een aanbieding en ben 1 feb 2006 begonnen.

En ik zit inmiddels alweer een jaar bij SKM......

gr. Sab

Ook Mark is in oktober 2005 naar de jobexpo in Amsterdam geweest. Hij heeft toen een aantal jobs aangeboden gekregen en momenteel zitten we nu 8 maanden in Townsville. Het recruiter bureau vraagt zelfs aan Mark of hij nog mensen kent in Nederland die ook in Australie willen werken. Hij is civiel ingenieur. Misschien lukt het om een aantal bureau's aan te schrijven. Volgens mij is die lijst wel ergens te vinden. Bij ons is dat IPA. Een collega van Mark heeft het namelijk op die manier gedaan.

groetjes Astrid

Ook naar toe geweest in 2005, er werd erg hard geroepen om civil engineers (en dat zijn wij). Ik heb alleen contacten weten te leggen met recruiters, en dat is uiteindelijk niet succesvol gebleken. Maar toch, ik heb een job offer gekregen en dat was nav de expo, en YaLiShanDa ook. Het was alleen niet wat ik zocht...

...de link van Benneman is ovgs niet de 'officiele' expo georganiseerd door DIMIA, daarvoor moet je http://www.immi.gov.au/skillexpos/expos-skilled-workers.htm hier zijn. Deze expo vroeg ook geen 15 pond entreegeld ;-)

Ook geweest, zelfs via recruiters joboffers gekregen. Totdat bleek dat wij nog geen visum hadden, toen was het interesse snel weg.

Back