Australie is op zoek naar meer toeristen

Ja, dat is een grappig filmpje :up:, maar of het meer toeristen zal trekken?

Ik weet wel een betere manier; geef ons snel ons visum, dan komt onze famile ons vast wel opzoeken in OZ :grin:

Bart
 
Errug leuk. Maar of het nu een goede weergave is van de werkelijkheid? Het enige wat ik in de afgelopen vier jaar heb gezien is een redback spider en dat maar een keer. En dan woon ik nog niet eens in de grote stad.  :lol:

Groetjes,
Rixta
 
Rixta, woon jij wel in Ozzy als je in 4 jaar tijd nog geen kangoeroe bent tegen gekomen?? :happy:
 
Hmm, wij wel in een stad: meerdere red-backs, een flinke huntsman, white tail spiders ... kangeroes etc...
Ik twijfel ook hoor Rixta .. ;-) ;-)
 
Tja, wat zal ik zeggen? Ik snap ook niet waar die kangaroes blijven. :grin: Ze schijnen hier wel overal in de buurt te zitten, maar ik kom gewoon niet op de juiste tijd op de juiste plaats. Tijdens de schemer kom ik meestal niet meer buiten de stad.
Huntsmans heb ik genoeg gezien, maar die zijn niet gevaarlijk, hooguit een tikkie eng. De eerste keer gaf ik een gil, daarna raakte ik er wel aan gewend. Net als aan die gigantische kakkerlakken. Jakkes!
Maar gevaarlijke beesten ben ik nog vrijwel niet tegengekomen. Maitland is kennelijk erg veilig, wat beesten betreft dan. :lol:

Groetjes,
Rixta
 
Vandaag nog een (deel) van een gevaarlijk beest tegen gekomen.
De huid van een slang tijdens mijn werk, daar hield het dan ook weer mee op

Kees
 
Niet alle slangen zijn gevaarlijke dieren hoor.. of kon je zien aan de huid van de slang van welke slang het is geweest...

overigens vind ik "beest" zo denigrerend voor deze dieren. Want eigenlijk is er maar 1 beest....en das de mens...
 
[quote author=Maluka link=topic=9489.msg128822#msg128822 date=1228519254]
Niet alle slangen zijn gevaarlijke dieren hoor.. of kon je zien aan de huid van de slang van welke slang het is geweest...

overigens vind ik "beest" zo denigrerend voor deze dieren. Want eigenlijk is er maar 1 beest....en das de mens...
[/quote]

Ben ik met je eens. En dat zijn ook in Australie de meest gevaarlijke beesten. Een enkele dode door een spinnenbeet, nog eentje door een slangenbeet, eens in de paar jaar iemand gedood door een haai, maar elk jaar duizend of meer verkeersslachtoffers. Doe daar nog eens de slachtoffers van geweld bij en je krijgt een aardig plaatje. :naughty: Oei, dat is vast niet politie correct.

Groetjes,
Rixta
 
Hoi,

Ik kom regelmatig dieren tegen op mijn werk, waar ik toch mee uitkijk!
Vorige week: 2 tiger snakes en 1 brown snake, en deze week wederom een tiger snake. Afstand varieert van 5 tot soms maar 1 meter. Red backs, schorpioenen, giant centipedes e.d. is ook een dagelijkse aangelegendheid aan het worden.... maar ik moet zeggen: je went eraan. Echt waar.

Alles valt of staat in de omgeving waarin je woont en werkt.

Groeten Sander
 
Back
Top