Australie - London voor 1000 AUD?

Deze moeten we in de gaten houden. Ken de maatschappij verder helemaal niet, dus dan maar een googelen!

Heb ik nou goed gelezen dat ze momenteel maar 1 vliegtuig hebben? Zou ik toch nog even goed nadenken of ik daarmee zou vliegen dan .. :)

Volgens mij hebben ze er toch iets meer.
Kijk maar eens op de site www.airasia.com.

Ze vliegen momenteel alleen vanuit kuala Lumpur naar Perth en de Gold Coast

Een enkeltje Kuala Lumpur-Gold coast is er al vanaf 320 aus dollar.

Heb alvast wat rond gekeken. Ze vliegen nu nog niet op de UK, maar gaan dit wel in de toekomst doen. Een enkeltje KLIA-Perth is nu 150 euro, maar geloof ik wel zelf je eten meebrengen.

Dat bied dus zelfs nog het perspectief om van Amsterdam naar Maleisie te vliegen met Malaysia Airlines en door te vliegen met deze prijsstunter. Het is dan tenslotte nog maar 5 uurtjes. Ze hebben ook een XL fare, dan zit je op een soort luie stoel, viel ook reuze mee qua prijs.

Heb nog niets geboekt, maar blijft erg interessant!

veel kabaal maar weinig echte goede aanbiedingen. zeker als je je bedenkt dat het zonder enige vorm van luxe is. dus geen eten en entertainment. zie ook bijgevoegd artikel.

http://nieuws.maleisie.be/2008/20081127_airasia_x_goedkoop_maar_stuntprijzen_blijven_uit.html

gr,
loek

Ik krijg de indruk dat die prijs voor een enkele reis is. Dan vlieg je goedkoper met Singapore Airlines, waar je voor veel minder dan AUS$2000 een retourticket kunt kopen. En dan krijg je een uitstekende service een eetbare maaltijden. Op zo'n lange vlucht vrijwel geen service en geen maaltijden zal echt niet leuk zijn. Dat principe werkt prima op korte vluchten, maar dit lijkt me geen succes.

Groetjes,
Rixta

Back