australie

A

andre & inge

hallo,
wij zijn andre en inge en kids wij zitten er over na te denken om te emigreren naar australie maar wij weten totaal niet hoe of waar we zouden moeten beginnen.
zijn er misschien mensen die ons zouden kunnen helpen?
andre 43, inge 44 en kids 19,16 en 7
alvast bedankt
 
Van harte welkom!

Hou in de gaten dat je oudste zoon of dochter eventueel apart een visum moet aanvragen, tenzij hij/zij nog afhankelijk is van jullie voor de primaire behoeften. (onderdak, voedsel en kleding) :arrow: dit moet bewezen worden.
 
Hoi Andre en Inge,

Welkom op het forum!
Een goed startpunt is de FAQ van Simone:
http://au.geocities.com/discoveraustralia/immigratiefaq
 
Hallo Andre en Inge,

Volgens mij heb ik in booklet 6 gelezen dat je voor de opleiding tot kapper het maximale aantal punten krijgt (60) en dat het ook nog eens op de (modl?) lijst staat met extra gevraagde beroepen. Volgens mij kan je daar dus al een heel eind mee komen? Ik weet alleen niet hoe jullie leeftijden zijn. Wanneer je ouder bent dan 30, krijg je per 5 jaar dat je ouder bent 5 punten aftrek....

Succes met het uitzoeken van alles.

Groeten van Julia
 
onze gezins situatie bestaat uit: andre 43, 28jaar schilder. Inge 44 jaar, sinds 1jaar eigenaar eigen kaperszaak. Marjolein 19jaar, werkzaam cassiere. Nicole 16 jaar, werkzaam bij drogisterij. Roy 7jaar school gaant groep 4.

willen heel graag weten welke visa het best is voor ons gezin.
wij hopen je hierbij genoeg geinformeerd te hebben heb je nog vragen mag je ons bellen of e-mailen
tel. 0182-375035
e-mail beamish@planet.nl

wij zouden hel graag een klein beetje op weg geholpen willen worden alvast bedankt.
andre, inge en kids
 
andre en inge :?: said:
onze gezins situatie bestaat uit: andre 43, 28jaar schilder. Inge 44 jaar, sinds 1jaar eigenaar eigen kaperszaak. Marjolein 19jaar, werkzaam cassiere. Nicole 16 jaar, werkzaam bij drogisterij. Roy 7jaar school gaant groep 4.

willen heel graag weten welke visa het best is voor ons gezin.
wij hopen je hierbij genoeg geinformeerd te hebben heb je nog vragen mag je ons bellen of e-mailen
tel. 0182-375035
e-mail beamish@planet.nl

wij zouden hel graag een klein beetje op weg geholpen willen worden alvast bedankt.
andre, inge en kids

Inge, wanneer ben je jarig? Volgens mij kun je maar tot 45 jaar een visum op basis van skills aanvragen. Je kunt op de website van DIMIA (en veel websites van migration agents) de puntentest vinden. Hiermee kun je vrij eenvoudig controleren of je mogelijk in aanmerking kunt komen voor een skilled visum. Je oudste dochter zal zeer waarschijnlijk niet als dependent meekunnen omdat ze 19 jaar is en een zelfstandig inkomen heeft.
 
Back
Top