Australier stopt baby in droogtrommel

bono

XPdite Sponsor
Baby in droogtrommel
door onze redactie
AMSTERDAM - Een Australiër die een baby van veertien maanden in de droogtrommel had gestoken bij wijze van grap, heeft voor een rechtbank in Perth schuldig gepleit. De zuigeling liep toen ernstige brandwonden op.

Dit meldt het Belgische persbureau Belga. De moeder van het meisje had de zorg voor de baby toevertrouwd aan de 21-jarige Samuel Sidall, terwijl zij zelf even ging sporten. Nadat de baby een vlek had gemaakt op zijn kleertjes, zag Sidall geen andere oplossing dan het kind in de droogtrommel te stoppen, die hij daarna aanzette en gedurende bijna twee minuten liet draaien.

Brandwonden
Het kleine meisje raakte daarbij verbrand aan de handjes en voetjes en liep schrammen in het gezicht op. De zuigeling moest voor verzorging in het ziekenhuis worden opgenomen.

Ter verdediging van zijn cliënt voerde de advocaat van Samuel Sidall aan dat de jongeman niet uit woede had gereageerd, maar enkel de bedoeling had de baby te entertainen.

Nou die zal nooit meer op een kind gaan passen. Wat een misselijk figuur zeg.
Het is te hopen dat de baby geen permanente verwondingen oploopt alhoewel ik vrees van wel.

Een lul? Misschien is 'ie gewoon niet goed bij z'n hoofd en had 'ie nooit met het kind achtergelaten moeten worden. Duidelijk dat 'ie niet lekker is.

Misschien is zij een K.. om dat niet in de gaten te hebben?

Als je entertainment wil moet hij zijn hoofd tussen de bankschroef zetten,
Ik zal wel draaien.

100% entertainment heb je dan, achterlijke gek dat ie is.........

Jack :evil:

Ik heb er gewoon geen woorden voor, wanneer het mijn kind was geweest kon hij maar beter uit de buurt blijven......

Janine

Hoe komt iemand erop!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan heb je echt mini hersens! (hoef je misschien niet zo lang te draaien Jack)

Overigens wel blij dat de baby nog leeft en hopelijk er niet al te veel aan over houdt.......Wat een sukkel!
Ik vind het bijna lachwekkend zo stom, omdat ik gewoon niet kan geloven dat iemand daar op komt!

Maar natuurlijk in en in triest!

henriette

(ps, toch niet een belgen mop?  :p)

mijn maag draait altijd helemaal om als ik dit soort berichtjes lees.
Maar even van de blonde, sinds wanneer gebruikt men een droogtrommel om een vlek uit de kleren te krijgen.
Zeer tot zeer weinig hersenen dus .

groetjes Manja :)

Back