Australisch Restaurant

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi iedereen,

Ik ben gisteren met mijn neef en zijn vrouw gaan eten bij een Australisch Restaurant in Heemstede. Het was echt super! Dus dacht, deel het hier even.
Voor iedereen die houdt van goed eten en eens lekker in de sfeer wil komen: Restaurant Southern Cross in Heemstede is een absolute aanrader!

Groetjes Gwen
 
Ik ben er een jaar of wat geleden geweest, ik herkende de foto op FB Gwen.
Leuke tent en lekker eten, een aanrader!
 
Zag het op FB, heb even het menu gechecked. Ziet er goed uit, met in elke gang een vegetarische optie (zoals het hoort) Juist in OZ kunnen ze retegoed vega koken (in de geciviliseerde stukken dan, ben ook plekken geweest waar de enige vegetarische optie 'niet eten' was :D )
 
Ik ben daar ruim 4 jaar geleden geweest, was voor mij een grote verrassing, want het was georganiseerd door m'n zusje en vriendinnen als vrijgezellenfeestje! Ik was zelfs in een kangaroepak gehesen :D

Zeker een goed restaurant, heerlijk eten en vriendelijke mensen. Met leuke Aussie paraphernalia aan de muren (zelfs een AFL jersey als ik het me goed herinner).
 
Een prima restaurant voor de Aussie lovers onder ons. Mocht mijn visum aanvraag rond zijn, dan wordt dat de locatie waar ik een afscheidsetentje met familie en close friends wil hebben. Geheel in thema!

Weet er iemand nog een echte Aussie bar in de Randstad?
 
Ik heb er al eens een afscheidsetentje gegeven. Erg leuk. Jammer dat het uiteindelijk geen afscheidsetentje bleek, omdat ik niet weg kon :p
 
Back
Top