Australisch TV Toestel in Nederland

shelley

XPdite Sponsor
Wij gaan helaas terug naar Nederland en moeten dus onze inboedel gaan verschepen.
Nu hebben wij hier een mooie grote plasma tv gekocht. Weet iemand of deze ook in Nederland zal werken?
En de gas bbq. Weet iemand toevallig of de aansluiting naar de gastank hetzelfde is als in NL???

Alvast bedankt.
 
Vanuit NL hebben wij een tv meegenomen die het hier prima doet, andere stekker eraan en klaar. Lijkt me dat dat andersom ook zo werkt.

Zelfde met de gasbbq, skottelbraai is met ons meegegaan en er moest wel een andere aansluiting op maar ook dat kun je denk ik in NL zo weer zelf aanpassen.
 
Dan nemen we hem gewoon lekker mee.
Ik had namelijk een keer een TV meegenomen van de UK naar NL, en die deed het niet. Maar nu dingen digitaal zijn, is het allemaal weer anders.

Bedankt voor de reactie en hopelijk kunnen we in NL lekker tv kijken  :p
 
[quote author=shelley link=topic=8135.msg106763#msg106763 date=1199409046]

Bedankt voor de reactie en hopelijk kunnen we in NL lekker tv kijken  :p
[/quote]

je zal in ieder geval weer meer zenders hebben dan hier ;)
 
Nee dat moet geen probleem zijn. Beide systemen zijn het zelfde. Voltage, pal, frequentie bereik voor de tuner en BG voor het geluid. No worries.

UK verhaal klopt trouwens. Die britten hebben hun geluid op een anderen plek zitten zeg maar. Dus dan heb je als het goed is geen geluid maar wel beeld. Nou moet het tegenwoordig geen probleem meer zijn. Ik ben al jaren GEEN tv meer tegen gekomen waarbij je niet het BG verhaal kan veranderen in I of DK etc.
Zelfde verhaal met NTCS, PAL en SECAM. Meeste (modernen) Tv's zijn vrij universeel ingesteld. Alleen niet de TV's die je in de US koopt. Dat kwam naar voren in een ander topic. :p Maar goed Oz --> NL en NL--> oz no worries

Heeft die plasma van jouw ook toevalig een inbuild digital tuner, zo ja dan ben ik heel benieuwd wat je daar meegaat ontvangen in ons kikker landje. Houd ons op de hoogte AUB

interessante link...  http://www.telsat.com/world.htm
 
[quote author=Bear link=topic=8135.msg106800#msg106800 date=1199440220]
Heeft die plasma van jouw ook toevalig een inbuild digital tuner, zo ja dan ben ik heel benieuwd wat je daar meegaat ontvangen in ons kikker landje. Houd ons op de hoogte AUB
[/quote]

Daar zat ik ook aan te denken en ben erg benieuwd.
 
Hi Shelley,

Is natuurlijk helemaal  :eek:fftopic: en misschien wil je het er niet over hebben (in that case: sorry for asking  :sorry:), maar waarom gaan jullie terug?

Groeten,
Francois.
 
Joh, we gaan het gewoon proberen met die tv en we zien het wel. Ik geloof dat het ding inderdaad een build in tuner heeft.

We hebben het ontzettend naar ons zin in Melbourne, en ik verlang ook zeker niet terug naar Nederland, maar wel naar mijn familie. Sinds we hier zijn heb ik een zoontje gekregen (nu 16 maanden oud) en de tweede is uitgerekend voor begin juni. Daardoor heb ik erge heimwee gekregen naar mijn ouders en zusjes en alhoewel ik hier wel schoonfamilie heb, is dat toch niet hetzelfde.  :cry:
 
Shelley,

Jammer dat je terug komt omdat je het zo naar je zin hebt in die wereldstad.

Maar voordat je terug komt moet je even een tripje naar de dandenong of de queen victoria market maken en een verloopje halen voor de ozzie stekker naar de nl stekker en je moet even kijken op welke druk de barbeque werkt dit omdat je hier in nl standaard 30mbar gebuikt.

Ben trouwens wel jalours op je dat je zo'n echte ozzie barbie hebt.

groetjes Jan

een ooit ga ik naar oz dromer
 
Back
Top