Australische filmpjes gezocht

Annemiek

XPdite Sponsor
Voor een scoutingkamp met het thema Down Under zijn we nog op zoek naar (humoristische) filmpjes over Australie. We hebben er al wel wat gevonden, maar misschien weet iemand hier nog een leuke?
Het kamp is dit weekend al en het is voor kids van +/- 14 tot 17 jaar.

We hebben al een filmpje over de Lyrebird en "Lessons in speaking Australian - The Aussie BBQ"

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Jahaaa zeker op youtube, kijk maar 's hier: http://www.youtube.com/results?search_query=russel+coight&search=Search

De serie heet 'All Aussie Adventures' en de hoofdrol, Russel Coight, wordt gespeeld door Glen Robbins ('Kel' in Kath & Kim) en neemt mensen mee op pad om hen 'de echte outback' te laten zien, en vervolgens gaat er van alles mis - lekker flauw - en staat 'ie eigenlijk een beetje voor lul. Zeker weten dat een scout hier mee moet lachen!

BTW, het speelt zich allemaal af in de échte outback.
 
Ik had op youtube al gezocht, maar ik ben nooit zo goed met zoektermen..... Had ook een animatiefilmpje gevonden over een cane toad, maar dat was allemaal zonder ondertitels en ik denk dat het Australisch engels voor sommige kids moeilijk te volgen is zonder ondertiteling... Zal nog eens wat proberen te vinden op youtube.

Eerainuh, alvast bedankt! Zal het eens gaan bekijken :)
 
Back
Top