Australische parlementarier Jason Wood houdt een geweldige speech

Denny

Member
http://www.dumpert.nl/mediabase/538731/bedcdb6c/australische_parlementarier_jason_wood_houdt_een_geweldige_speech.html

No sweat, kan gebeuren!  :grin: Hij doet er in ieder geval sportief over.  :up:

Lachen...

Sportief of niet, het jammere is dat dit ons dus vertegenwoordigd en een riant salaris ontvangt... en kan dan niet eens van een stukje papier oplezen. Heeft ie de lagere school overgeslagen of zo? Of is dit een teken aan de wand voor het onderwijs mijn toekomstige kinderen gaan krijgen?

Hangt een beetje van de school af. Maar ben wel erg nieuwsgierig op welke school hij dan heeft gezeten....

[quote author=stefmar link=topic=10134.msg140889#msg140889 date=1245410568]
:grin: haha, geweldig. En wij maar ploeteren bij de IELTS  :|
[/quote]

Hehe! Inderdaad! :lol:

[quote author=Sacha link=topic=10134.msg140886#msg140886 date=1245410089]
Hangt een beetje van de school af. Maar ben wel erg nieuwsgierig op welke school hij dan heeft gezeten....
[/quote]

Lang leve internet (http://www.jasonwood.com.au):

"Raised in Ferny Creek, I was educated at the Ferny Creek Primary School and Ferntree Gully Technical School. First hand experience of the state education system gave me great respect for our local school communities and the outstanding work they do."

Dit soort 'foutjes' zie je echter wel meer. Als je je erop vastbijt iets niet te willen zeggen, dan wordt de kans alleen maar groter dat je het wel zegt. De truc is dan ook je te concentreren op datgene dat je wel wil zeggen. Dat geldt overigens ook voor andere zaken, zoals bijvoorbeeld auto rijden (concentreer niet op de boom die je probeert te ontwijken).

[quote author=slatsr link=topic=10134.msg140843#msg140843 date=1245358496]
Lachen...

Sportief of niet, het jammere is dat dit ons dus vertegenwoordigd en een riant salaris ontvangt... en kan dan niet eens van een stukje papier oplezen. Heeft ie de lagere school overgeslagen of zo? Of is dit een teken aan de wand voor het onderwijs mijn toekomstige kinderen gaan krijgen?
[/quote]

hey [...], maak jij nooit een foutje?

Lost: Bericht aangepast. Laten we het wel netjes houden.

[quote author=Sjoem link=topic=10134.msg140914#msg140914 date=1245420780]
hey [...]...[/quote]
Ik geloof niet dat ik dit soort uitlatingen hoef te accepteren, ik dacht dat we elkaar op dit forum met respect benaderden...

Ik denk/hoop dat Sjoem vergeten is om er een plaatje bij te zetten..... :grin: of  :smile: of  :wink:.....
Om misverstanden te voorkomen!

wat een geweldige fout  :lol: :lol:

hij heeft natuurlijk de hele nacht al wakker gelegen dat ie bang was dat ie orgasme zou lezen, moet je vooral doen, dan gebeurt het ook.

ik moest wel lachen, net een echt mens. :cool:

Back