Australische politicus in het nauw om striptease

tinusv

XPdite Hero
De Australische politicus Kevin Rudd is in opspraak geraakt nadat bekend werd dat hij een striptent heeft bezocht.

Officiële afgevaardigde
Het voorval vond plaats in New York in 2003, waar Rudd een vergadering van de Verenigde Naties bijwoonde als opfficiële afgevaardigde van Australië. Momenteel is hij de leider van de Australische Labor-partij.

Dronken
De als saai bekend staande politicus heeft bekend het etablissement te hebben bezocht. Of hij het als excuus aanvoerde of niet; hij zei erbij dat hij zich er weinig van kon herinneren, omdat hij destijds te dronken was.

Bad boys
Later dit jaar zijn er verkiezingen in Australië en Rudd zou een gooi doen naar het premierschap. Of deze affaire een schadelijke rol zal spelen in zijn verkiezingsstrijd is onduidelijk; de Australiërs hebben een curieuze voorliefde voor 'bad boys' in de politiek: de voormalige premier Bob Hawke was ooit kampioen bier drinken.

Bron: rtl nieuws

Wat een gezeik, laat die mensen toch met rust. Ik hoop dat hij een leuke avond in die striptent heeft gehad. Ik snap ook niet wat dit met zijn politieke carriere te maken heeft. Kan hij ineens niet meer zijn werk uitvoeren omdat hij ooit eens in een striptent is geweest? Leven en laten leven.

Erna

Precies, wat mij betreft liever een politicus die mens is, dan eentje die onbetrouwbaar is.

[size=7pt]Hmmm  :roll: moet even goed kijken naar mijn eigen woorden, want ik heb nog nooit een politicus meegemaakt die betrouwbaar is![/size]

Ja, maar waar het veel mensen om gaat, is dat dit een publicly funded trip was. Als een politicus zich dan gaat uitleven, dan valt dat bij veel mensen niet goed. Onlangs waren er council-leden die naar een conference in NZ gingen en 'betrapt' werden te shoppen, naar de kapper te gaan etc - allemaal behorlijk zeikerig, suggererend en betuttelend gerapporteerd - en nog 's stiekum gefilmd ook! Overigens, als je naar een conferentie gaat, betekent dat niet dat je persé bij elke lezing zit. Shoppen onder werktijd wordt niet gewaardeerd. Mensen denken dat als je voor je werk op reis bent, iedereen ál z'n kosten claimt, en ja, in dát geval zou Kevin Rudd met die nachtclub natuurlijk buiten z'n boekje zijn gegaan. Maar of dat het geval is, geen idee.
Anyway;

"Religious figures and feminist and family groups expressed some disappointment in Mr Rudd but played down the impact of his faux pas.

Mr Rudd said the revelation he had visited Scores with New York Post editor Col Allan and Labor backbencher Warren Snowdon in 2003 was obviously "embarrassing". He accepted complete responsibility for his actions and made "no excuses".

After the three had had dinner — and he had drunk too much — Mr Allan suggested going elsewhere for a further drink. "That's where the error of judgement was made on my part. I shouldn't have done that. We went on to a bar, which in fact turned out to be a club," Mr Rudd said. This was "a place I shouldn't have been". Labor's foreign affairs spokesman at the time, Mr Rudd was on a publicly funded trip to observe the United Nations. He did not have a clear recollection of Scores because he was drunk, but he had no recollections of having behaved badly or being asked to leave, as anonymous sources have reportedly suggested. The next day he called his wife, Therese Rein, and "told her I had been a bit of a goose", he said on the Nine network. This was only the second time in his life he had drunk too much — the other was at home on his 35th birthday."

Tja, hoge bomen vangen veel wind en er zijn altijd wel mensen die zitten te hópen om dit soort 'foutjes'.

Typisch geval van modder gooien van Howard and co met de aankomende verkiezingen zeer nabij. Zou me niks verbazen als die deze week werden aangekondigd. Naar hoor, dat het politieke spel zo gespeeld moet worden. Net zoals toen met Julia Gillard, die 'barren' werd genoemd omdat ze geen kinderen had. Bah!  :x

Ik vind het wel een verschil of je naar een kapper gaat of een strip tent bezoekt op kosten van de balastingbetaler. Je hoort gewoon van onbesproken gedrag te zijn als je een vooraanstaande functie bekleed, dus hoezo zeiken en deze mensen met rust laten ? Ze zijn publieksfiguren die een goed voorbeeld moeten geven. If you ca'n't stand the heat, stay out of the kitchen.

Ja hee zeg; onbesproken gedrag bestaat niet. En iedereen gaat wel 's uit z'n dak, of het nou op een charmante manier is of niet. Daarbij, wat voor de 1 door de beugel kan, kan voor de ander niet. Trouwens, een goed voorbeeld geven houdt in dat je niet naar een striptent gaat? En dat je nooit 's een keertje teveel gedronken kan hebben?

Het enige waar ik een probleem mee zou hebben is als Rudd tientjes van de tax payer in de g-strings van de dames zou hebben gestoken. Als het z'n eigen salaris is, who cares?

En 4 jaar later.... Dat lijkt inderdaad verdacht veel op modder gooien.

Oh, trouwens nog een schandaal, nu we toch bezig zijn; Beattie die tegen de council leden zegt dat hij hen op staande voet zal ontslaan als ze een referendum houden over de samenvoeging van councils! Moet nog 's opsnorren hoe dat er voor staat (zit in NZ). Dat verhaal vind ik een stuk schokkender dan een domme dronken politicus.

[quote author=Bartman link=topic=7519.msg97392#msg97392 date=1187606271]
[size=12pt]HIJ/ZIJ die vrij van zonde is, werpe de eerste steen......[/size]
[/quote]

Heh. baaluh, dan mag ik geen oordeel geven.  :lmao:

aniewee, ondertussen hebben Victorian Premier John Brumby en Brendan Nelson (defence minister) ook al toegegeven wel eens in een strip club te zijn geweest....het lijkt haast wel mode te worden.

Ja inderdaad! Ze roepen allemaal nu om het hardste dat ze ook naughty zijn geweest!  :grin:
Benieuwd hoe het stripje in de krant er morgen uit ziet. Als ik tekenaar was, dan wist ik het wel!

Wel jammer dat bijna alle verkiezingen in westerse landen niet meer over de hoofdzaken gaan a la The States. Johnny Howard heeft de Liberale gedachte wel weer erg ver doorgetrokken waardoor het voor jongeren en starters bijna onmogelijk is om "op te starten". Weet niet welke winden er waaien op Staten niveau maar ik hoop dat er een partij in Canberra komt te zitten die de middeninkomens (waar ieder stabiel land het van moet hebben) met kinderen meer tegemoet komt als de verkiezingen worden uitgeschreven. Een gigantische groeiende groep working poor zoals in de USA zit niemand op te wachten denk ik (8% van de bevolking bezit bijna alles daar). Australia heeft het moeilijk gehad in de jaren tachtig nadat Great Brittain bij de EU kwam en de Commenwealth in elkaar stortte en de australische export bijna geen afzetmarkt meer had en de term Buy Australian is uitgevonden (Argentinië produceerde inmiddels ook zeer veel wol). De aussi $ stortte toen van f 2,65 naar f 1,25 (gulden) in no time. Ze hebben toen een lokale afzetmarkt gecreëerd mede door eindelijk van de "white policy" af te stappen en veel mensen uit Azië toe te laten i.p.v. Europa. Ze zeiden in de jaren 90 dat alle aussies miljonair waren met het geld dat aan grondstoffen aanwezig was. De volgende generatie politici moet de balans tussen "economie en natuur" en tussen "rijk en arm"  wat meer gaan sturen denk ik persoonlijk. Gaat niet overnight....
We wachten af....

De toestand in de wereld door  Mr. GBJ Hilterman    :thinking: :lol1:

:wink: Steef - The Roosters

Ah ja de politiek blijft een smerig spelletje, als je denk daar ooit wijzer van te worden :thinking: niet dus.

Al leef je als een heilige :evil: ze vinden altijd wel wat.

Als ze nu eens beginnen om waar te maken wat ze volgens hun verkiezings campagne  zouden doen :bangingdoor: off is dit nu een open deur intrappen :grin:

gr Bennie

Back