Australische TV op internet

Hein

New Member
Dag Allemaal,

Er bestaat een website diwana.org waar Australische TV-programma's worden aangeboden die volgens het Bittorrent-protocol binnengehaald kunnen worden, meestal in het DivX-formaat. Normaal gesproken kan je alleen via een uitnodiging toegelaten worden, maar ik lees net op de website: "Registration to Diwana is currently open. Invites aren't required." .

Het bijbehorende forum is aussietorrents.com. Deze heeft momenteel wel de registratie gesloten.

Wellicht een leuke manier om allerlei series, nieuws en sportuitzendingen binnen te halen. Let wel: het is een private tracker en het is de bedoeling dat de leden een goede share-ratio houden. Wat je download moet je dus ook gedurende langere tijd aan blijven bieden. Alleen downloaden en weer weg wordt dus niet gewaardeerd.

Persoonlijk vind ik het erg leuk om op deze manier, in goede kwaliteit, Australische TV te kunnen kijken.
 
Dank voor de tip, Hein.  :up: Helemaal geweldig. Konden ons zowel op diwana als aussietorrents registreren. Hebben vanavond al het Seven News Brisbane van 1e Kerstdag zitten kijken. Daarnaast ook de eerste aflevering uit de serie Wonders of Australia National Parks gedownload. Ongelooflijk schitterende beelden van het Great Barrier Reef. Krijgen helemaal de kriebels, maar moeten nog 8 maanden wachten....  :p
 
Wonders of Australia National Parks had ik nog niet. Heb 'm er gelijk bij gezet.

Het mooie is, dat vanwege de feestdagen, tijdelijk je download niet meetelt maar wel je upload. Een ideale manier om je ratio omhoog te krijgen.
 
HEIN THANKS

Wat een goede tip!!! geregistreerd voor de site en het forum....BLIJ!!!!  :up: :up: :up:
Hier ben ik echt heel blij mee...doe normaal alles via nieuwsgroepen maar dit is een goede reden om de torrents weer eens op te pakken!!!

Ga inderdaad meteen de natuur-series downloaden...

GroetZ GEERJAP
 
Hallo Hein,

Zou jij (of een ander) mij willen uitnodigen voor Diwana en Aussietorrents? Anders kan ik mij niet registeren... Bij voorbaat dank!
Een paar weken terug heb ik wel een aantal torrents gevonden op een van deze sites, ik heb genoten van de films en wil meer :) Vandaar deze vraag.

Groet,
Fae
 
Hoi Fae,

Uitnodigingen zijn onderweg.

Succes ermee,
Hein

[quote author=Fae link=topic=8100.msg109182#msg109182 date=1201375281]
Hallo Hein,

Zou jij (of een ander) mij willen uitnodigen voor Diwana en Aussietorrents? Anders kan ik mij niet registeren... Bij voorbaat dank!
Een paar weken terug heb ik wel een aantal torrents gevonden op een van deze sites, ik heb genoten van de films en wil meer :) Vandaar deze vraag.

Groet,
Fae
[/quote]
 
Bedankt voor de tip... altijd leuk, om alvast in de stemming te komen  :up:

Ik persoonlijk luister vaak naar de radio, Triple M Adelaide, via internet, echt een voorpretje  :grin:
 
hoi hein heb je ook eentje voor mij.ik ken hier verder ook nog niemand helaas.mvg paul
Hoi Fae,

Uitnodigingen zijn onderweg.

Succes ermee,
Hein

[quote author=Fae link=topic=8100.msg109182#msg109182 date=1201375281]
Hallo Hein,

Zou jij (of een ander) mij willen uitnodigen voor Diwana en Aussietorrents? Anders kan ik mij niet registeren... Bij voorbaat dank!
Een paar weken terug heb ik wel een aantal torrents gevonden op een van deze sites, ik heb genoten van de films en wil meer :) Vandaar deze vraag.

Groet,
Fae
[/quote]
[/quote]
 
[quote author=Hein link=topic=8100.msg105998#msg105998 date=1198952009]
Dag Allemaal,

Er bestaat een website diwana.org waar Australische TV-programma's worden aangeboden die volgens het Bittorrent-protocol binnengehaald kunnen worden, meestal in het DivX-formaat. Normaal gesproken kan je alleen via een uitnodiging toegelaten worden, maar ik lees net op de website: "Registration to Diwana is currently open. Invites aren't required." .

Het bijbehorende forum is aussietorrents.com. Deze heeft momenteel wel de registratie gesloten.

Wellicht een leuke manier om allerlei series, nieuws en sportuitzendingen binnen te halen. Let wel: het is een private tracker en het is de bedoeling dat de leden een goede share-ratio houden. Wat je download moet je dus ook gedurende langere tijd aan blijven bieden. Alleen downloaden en weer weg wordt dus niet gewaardeerd.

Persoonlijk vind ik het erg leuk om op deze manier, in goede kwaliteit, Australische TV te kunnen kijken.
[/quote]
:up:Hoi Hein,
Lijkt ons te gek om die mogelijkheid te hebben. Zou je ons verder kunnen helpen. Wij gaan over 2 maanden maar zolang we nog niet daar zijn is alles welkom. Alvast bedankt.
 
Hi Selma,

Ook wij hadden nog een uitnodiging 'vrij'. Heb je -als het goed is- al ontvangen. Forum is overigens recent overgegaan van aussietorrents.com naar acrossthetasman.com.

Veel plezier ermee.

Groet,
Ed
 
Hoi Ed, of iemand anders,

Zou jij ons willen uitnodigen. Lijkt ons erg interessant om TV te zien uit Oz.

Vast bedankt en groetjes van Piet and Madeleine
 
Lijkt me ook geweldig, helaas is de registratie gesloten. Is het nog mogelijk om mij uit te nodigen?

bvd
 
Heb helaas op dit moment geen uitnodigingen meer beschikbaar. Indien en zodra dit wel weer het geval is (heb hier echter geen invloed op, dus heb geen idee of ik die nog wel krijg), zal ik je een uitnodiging sturen.
 
Back
Top